P-Jamma Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Hey mensen.. ik heb het GTASA official Strategy Guide boek, en daar staat werkelijk Alles in wat je wil weten over GTA... Maar nu had ik een vraagje... Als je bij: 'voertuigen'kijkt.. zie je alle Auto's, Boten, Vliegtuigen enz. staan met wat uitleg erbij.. Maar nu staat er bij auto's onder de titel: Recreational de naam: PERSONAL TRANSPORT SYSTEM, en als plaatje staan er een vraagteken bij... Als uitleg staat er: ''Rumored to be in development. Look for it after Green Goo at Verdant Meadows''. Is er iemand die hier meer van weet of die het boek ook heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 dat is de jetpack <_< when will people come to there good senses B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 in de Walkthrough staat ook alles :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 maar waarom zetten ze dat dan bij auto's neer :blink: je vliegt er toch mee dus hoort het bij de vliegtuigen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 maar waarom zetten ze dat dan bij auto's neer :blink: je vliegt er toch mee dus hoort het bij de vliegtuigen <_< Jah dat weet 'k dus ook nie he.... Daarom vondt ik 't al zo wasig... Maar wrom staat er dan: Verdant Meadows? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 en ook nog ''After green goo'' , ach ja, we weten dat het de jetpack is maar over die mystery items, ik heb dat grote boek ook en er staat ook zoon vraagteken bij gift's, weet iemand wat dat is want ik dacht dat je alleen bloemen kon geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 en ook nog ''After green goo'' , ach ja, we weten dat het de jetpack is maar over die mystery items, ik heb dat grote boek ook en er staat ook zoon vraagteken bij gift's, weet iemand wat dat is want ik dacht dat je alleen bloemen kon geven Je kan ook een Dildo aan je vriendin geven. En ook een Vibrator. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 en ook nog ''After green goo'' , ach ja, we weten dat het de jetpack is maar over die mystery items, ik heb dat grote boek ook en er staat ook zoon vraagteken bij gift's, weet iemand wat dat is want ik dacht dat je alleen bloemen kon geven Je kan ook een Dildo aan je vriendin geven. En ook een Vibrator. ik hat alleen nog maar wat bloemen gegeven. dat wist ik nog niet :blink: COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.