americasarm3 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 ik heb vandaag GTA 4 gekocht en nu ik hem wil spelen hapert hij heel erg als ik de graphics wil verlagen springt hij automatisch weer terug naar de hoogste graphics ik heb in me laptop een nVidea Geforce 8600 GS en 4 GB intern geheugen wie kan mij helpen alvast bedankt Michael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar bij mij was dit opgelost door GTA IV en eventueel de PC eens te herstarten. Als het dan nog niet lukt kan je GTA IV proberen te herinstalleren, en ook misschien de drivers van je videokaart te herinstalleren of te updaten. Bewerkt: 5 december 2008 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Wizard Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Misschien dat je vergeten bent om op de spatiebalk te drukken om je veranderingen te bevestigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
americasarm3 Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Misschien dat je vergeten bent om op de spatiebalk te drukken om je veranderingen te bevestigen. nee dat niet dat heb ik al paar keer gedaan m aar miss idd ff opnieuw opstarten of drivers updaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.