ivo-s Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 goedendag, ben benieuwd of mijn videokaart wel goed genoeg is voor het spel. ik heb volgens mijn de ati radeon 9600 serie agp (0x41510) alvast bedankt voor de reactie ivo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Dat is een kaart uit de oertijd, ik ben er 100% zeker van dat je daarmee GTA IV niet zal draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo-s Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 dat meen je ik had 2 jaar geleden de comp. weggebracht voor een nieuwe video kaart omdat need for speed het toen niet deed. En die knakkers hadden gezegd dat ik wel een tijd vooruit kan. Welke moet ik halen dan welke goed en niet al te duur is ivo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Welke moet ik halen dan welke goed en niet al te duur is Goed en niet al te duur gaan niet samen in de PC wereld Maar dit zou het moeten draaien, en niet al te duur.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.