Jump to content

In het begin perfect, maar......


yayaslimmy

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Mijn GTA IV geeft ook problemen. Het eerste halfuur dat ik GTA heb opgestart werkt ie als een trein. Beeld is mooi en er komt geen lag aan te pas. Maar ongeveer na een halfuur begint er een beetje lag te komen. Dit wordt steeds erger, totdat je hem beter kunt afsluiten. Als je em dan weer opnieuw opstart, dan doet ie et weer ff en dan krijg ik weer hetzelfde verhaal. Zijn er meer mensen met precies ditzelfde probleem? Dus dat ie et in het begin wel gewwon doet? Het lijkt wel of er bepaalde tijdelijke bestanden worden opgeslagen, maar niet verwijderd, en dus na een tijdje allemaal opgehoopt zijn. Weet iemand of hier al wat aan valt te doen? Of moet ik nog wachte op de patch? Alvast bedankt!

Groetjes Jason

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen!

Mijn GTA IV geeft ook problemen. Het eerste halfuur dat ik GTA heb opgestart werkt ie als een trein. Beeld is mooi en er komt geen lag aan te pas. Maar ongeveer na een halfuur begint er een beetje lag te komen. Dit wordt steeds erger, totdat je hem beter kunt afsluiten. Als je em dan weer opnieuw opstart, dan doet ie et weer ff en dan krijg ik weer hetzelfde verhaal. Zijn er meer mensen met precies ditzelfde probleem? Dus dat ie et in het begin wel gewwon doet? Het lijkt wel of er bepaalde tijdelijke bestanden worden opgeslagen, maar niet verwijderd, en dus na een tijdje allemaal opgehoopt zijn. Weet iemand of hier al wat aan valt te doen? Of moet ik nog wachte op de patch? Alvast bedankt!

Groetjes Jason

Voldoe je aan de eisen van gta welke servers pack heb je

en welke windows xp / vista?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Klinkt als iets met je geheugen.

Na frisse restart van je PC is je geheugen nog fris en niet gebruikt voor programma's.

Wanneer je de game opstart, stuurt het pakketjes naar je geheugen, en dit wordt meer gevuld dan er wordt afgeschreven.

Zie het als een winkel:

Aanvulling -> Wordt constant aangevuld -> Weinig klanten -> Wordt weinig gekocht -> Schappen raken eerder vol dan leeg (nou moet dit in een winkel ook het geval zijn, schappen eerder leeg, maar zo werkt het ook bij geheugen).

Dus even in geheugen geval:

Stuurt pakketjes naar geheugen -> Geheugen wordt constant gevuld met pakketjes -> Langzamere verwijdering van oude pakketjes -> Wordt steeds voller totdat je spel afsluit.

Na het afsluiten verwijderd hij alle GTA:IV pakketjes weer en begint het vanaf voor aan.

Ik ga kijken voor een manier hoe het sneller oude pakketjes verwijderd dan bijschrijft, want dit is denk ik het geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst iedereen bedankt voor de snelle reacties! Om te beginnen, ik heb Vista Service Pack 1 en voldoe volgens Can You Run It ruim aan de eisen. Ik heb geprobeerd om clip-capture uit te zetten, en dat heeft maar een heel klein beetje resultaat. Jammergenoeg begint na een tijdje weer die hele erge lag. Dus Nexxt, ik ben aan et wachten op je antwoord;) Alvast bedankt!

Groetjes Jason

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Klinkt als iets met je geheugen.

Na frisse restart van je PC is je geheugen nog fris en niet gebruikt voor programma's.

Wanneer je de game opstart, stuurt het pakketjes naar je geheugen, en dit wordt meer gevuld dan er wordt afgeschreven.

Zie het als een winkel:

Aanvulling -> Wordt constant aangevuld -> Weinig klanten -> Wordt weinig gekocht -> Schappen raken eerder vol dan leeg (nou moet dit in een winkel ook het geval zijn, schappen eerder leeg, maar zo werkt het ook bij geheugen).

Dus even in geheugen geval:

Stuurt pakketjes naar geheugen -> Geheugen wordt constant gevuld met pakketjes -> Langzamere verwijdering van oude pakketjes -> Wordt steeds voller totdat je spel afsluit.

Na het afsluiten verwijderd hij alle GTA:IV pakketjes weer en begint het vanaf voor aan.

Ik ga kijken voor een manier hoe het sneller oude pakketjes verwijderd dan bijschrijft, want dit is denk ik het geval.

Weet je al hoe je het probleem moet oplossen met het steeds langzamer gaan van GTA IV, naarmate je het spel langer speelt? Groetjes Jason

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...