QuaZ Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 File > New 600x150 Dupliceer je achtergrond, bij de gedupliceerde layer ga je naar blending options, vervolgens gradient overlay: links #535353 rechts #676767 vervolgens stroke (ook nog bij blending options) Position > Inside #000000 Plaats nu je tekst, het beste is om het in het midden te zetten. Ik koos de kleur #CCCCCC Mijn font is Unit Rounded Met de tekst layer ga je nu naar Filter > Blur > Motion Blur Het beste is om de distance tussen de 10 en 20 te zetten. Ik koos 15 Dit was 't alweer Reageren
marckie20 Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 het is wel grappig en misschien kan je het goed gebruiken in een sig or something maar ik krijg er behoorlijk koppijn van dus als er 1 ding is wat ik niet zal gebruiken is dat maar voorderest wel een grappige tut Reageren
Think Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Best nutteloos Maar wel een raar effect alsof het beweegt... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Best nutteloos Maar wel een raar effect alsof het beweegt... Ik ga me er op focussen (automatiek) en dan gat het echt trillen en zie ik het dubbel enzo Reageren
gta master 1 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 leuk, maar nuttloof of Nutteloos, maar leuk?? zal morgen even eentje maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.