PrI3sT Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik speel nu al een tijdje ruby maar mijn vraag is of je ook kyogre kunt vangen. Dat je groudon kunt hebben weet ik al. Maar kan je ook kyogre vinden?? Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Nee Ruby: Groudon Sapphire: Kyogre Emerald: Beide Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Nee, dit kun je niet in Pokémon Ruby. je zult dus moeten ruilen emt iemand die Pokémon Sapphire of Emerald heeft, daar kun je namelijk wél Kyogre vinden. Succes. Edit: Dizzee was me voor. Bewerkt: 5 december 2008 door MegaPilot Reageren
fallouboy96 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Je kan natuurlijk ook nog altijd emerald kopen . Daar kan je ze allebei vangen door na de pokemon leagu naar het weerstation te gaan dan zeggen ze dat het ergens heel zonnig of regenachtig is. suc6 Reageren
Nissan Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Mooie bump, een topic van meer dan een half jaar oud .Ik snap trouwens ook dit dat iemand nu/toen nog Ruby speelde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.