Jump to content

Ladingscherm blijft hangen


TheAngeloG

Recommended Posts

Ik kan GTA IV voor de PC gewoon starten, maar als ik op Play (of was het Start?) druk, dan krijg ik al die mannetjes in een loading screen, maar ik zie geen tekst staan ofzo.. Ik heb wel achtergrond muziek. Ook al wacht ik 20 minuten (ja dat heb ik echt geprobeerd..) er gebeurt gewoon helemaal niks. Ik heb niks hierover gevonden op Google, dus plaats ik hier maar even een topic.. :)

Hoop dat iemand me kan helpen. :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

hier heb ik af en toe ook last van jou best kut vooral als je in een missie zit maar dan bedoel ik het zwarte ladingscherm ;).

he ik vind rockstar games echt buggy games aan het releasen is. :Y

Bewerkt: door jan eefsting
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan GTA IV voor de PC gewoon starten, maar als ik op Play (of was het Start?) druk, dan krijg ik al die mannetjes in een loading screen, maar ik zie geen tekst staan ofzo.. Ik heb wel achtergrond muziek. Ook al wacht ik 20 minuten (ja dat heb ik echt geprobeerd..) er gebeurt gewoon helemaal niks. Ik heb niks hierover gevonden op Google, dus plaats ik hier maar even een topic.. :)

Hoop dat iemand me kan helpen. :D :D

Uit de klachten/opmerkingen/suggesties kun je opmaken dat gta IV aleen werkt op nieuwere pc,s.

Ga voor jezelf eens na hoe bij de tijd je pc is.

Voldoet je pc aan de systeemeisen, en gta IV werkt niet, dan zou ik een keer opnieuw installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...