Jump to content

GTA IV heeft een beetje lag

vtigastje

Recommended Posts

Hallo...

Ik heb net GTA IV geïnstalleerd en hij werkt :D.

Maar ik heb wel wat lag...

Kheb slechts 2GB Ram... Gewoon een beetje RAM geheugen bijkopen of moet er nog iets anders verandert worden?

Ik draai GTA IV momenteel op Windows XP Pro Service Pack 3.

Nvidea GeForce 8500 GT 512MB (8600 is required)

3,00GHz

Later zet ik hem op Vista Ultimate...

Hoeveel RAM geheugen zou ik dan nodig hebben voor het spel optimaal te kunnen spelen?

Er staat 2.5GB maar ik dacht om 3GB te kopen...

Voor de rest hou ik jullie op de hoogte :)

Greetz & thnx in advance :D

Delen op andere websites

Een extra geheugenbankje zal de prestaties zeker ten goede komen. Al is je videokaart ook niet echt een high-end super kaart. Misschien als je de instellingen een pietsie lager zet, dat hij dan wat soepeler loopt. Maar extra RAM kan nooit geen kwaad. ^_^

Delen op andere websites

• 4 weken later...
Thah :puh:

Zou ik ook wel graag willen hebben ^^

Mja... € 499 is veel te veel xD

Iemand iets goedkopers?

Grz

Uhm de 280 GTX is nu in de aanbieding voor € 339,- bij Alternate :)

http://www.alternate.nl/html/product/Grafi...TX280/-1070567/?

Ik heb trouwens voor kerst nieuwe grafische kaarten gekregen:

http://www.alternate.nl/html/product/Grafi...0_XXX/-1074470/?

:)

Delen op andere websites

Vinnieboy, grappenmaker, even goed naar de vraag van de topicstarter kijken. 339,- euro is enorm boven zijn budget!

VTIgastje: Je budget is minder dan 65 euro?? Dan zul je niet veel beter spul gaan krijgen dan wat je hebt. Als je 100 euro over wil hebben voor een betere grafische kaart kun je al hele goede prestaties halen. En 2 GB RAM is meer als voldoende hoor. Maar veel mensen hebben last van lag, dus sta niet gek te kijken als je veel geld uitgeeft aan nieuwe hardware en GTA IV nog steeds als dikke stront door een rietje loopt. Ik zou je kaart gewoon houden als je andere spellen wel goed kan spelen.

Delen op andere websites

een beetje lag is niet erg, je mag zelfs blij zijn, 90% van de mensen kunnen hem amper spelen dus mag je met een beetje lag heel blij zijn. Wacht maar op De grote patch die ooit zou moeten komen, als je dan nog steeds lag hebt kun je eht wel overwegen, maar nu is het nog zonde van je geld om het te doen. 90% kans dat hij dan nog niet beter loopt of misschien zelfs slechter, mooi zo houden, zet draw distance of je resolutie 1 stapje lager en het zou goed moeten zijn.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...