rubosthebestos Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Hey!, Ik heb een probleem, wilde net GTA IV installeren op mijn OS Vista 32x Quad Core CPU Q6600 @ 2.40GHz Ram: 2047 MB Maar ik krijg een bericht dat mijn OS niet compatible is met mijn systeem!. Hoe los ik dat op??? Alvast bedankt, Rubosthebestos Reageren
The Distortion Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 ik heb zelf Vista Ultimate 64x en werkt gewoon. mischien moet je je vista updaten naar Service pack 1 ^^ ? Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Dat had een vriend van mij bij War Rock. Klik met je rechtermuisknop op de snelkoppeling op het bureaublad => eigenschappen => Compatibiliteit Als het goed is: - eerste hokje aanvinken met Windows XP (SP 2) Dan toepassen klikken Ik hoop dat dit werkt Reageren
Bijtje Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Heb je service pack voor vista geinstalleerd? Ik eerst ook niet, kon gta IV dus ook niet installeren. sp gedownload, geinstalleerd en daarna ging alles vlekkeloos. Reageren
vinnieboy Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 ik heb zelf Vista Ultimate 64xen werkt gewoon. mischien moet je je vista updaten naar Service pack 1 ^^ ? Whaha, welk lvl issie op warrock? Ik lvl 32 xP Reageren
Nemesis_92 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Kijk anders even bij uitvoeren...> en typ in winver dan zie je vanzelf welke service pack je hebt Reageren
gta3en Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Service pack 1 voor Windows Vista Service pack 3 voor Windows XP Reageren
rubosthebestos Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Hey!, Thanks voor alle reactie's!.. Ik heb geupdated naar Service Pack1 en geinstalleerd, alleen de crack werkt nog niet helemaal. Iemand een idee voor goede Crack + uitleg??? Maar ik kan al installeren. Thanks, Rubosthebestos Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Cracks zijn illegaal, en daar mogen we je niet mee helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.