Jump to content

GTA III V1.1

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik een probleem.

Van mijn oom heb ik GTA III gekregen (zat wel een beetje onder de stof maarja)

Ik heb hem netjes geinstaleerd alles ging goed maar toen ik een ferari enzo erin zetten deed GTA III het niet meer.

Kan iemand helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je Img Tool gebruikt? Zoja, Heb je op Rebuild Nogwattes geklik? Zoniet kun je beter GTAIII Herinstaleren.

Bewerkt: door Dark_Zemy

Unhandled exeption of zoiets.

Maar ik heb gta3 eerder gehad maar dan v1.0 die deed het gewoon met auto mods.

En ik heb al wel ervaring met auto mods en ik heb het 100% goed gedaan.

Heb je Img Tool gebruikt? Zoja, Heb je op Rebuild Nogwattes geklik? Zoniet kun je beter GTAIII Herinstaleren.

Zow! snelle reactie en ik heb GTA III al eens opnieuw geinstaleerd

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:

Hoogswaarschijnlijk zal de mod ''kapot'' zijn en zal hij dus niet goed werken. Probeer eens een andere mod, en kijk of deze dan wél werkt. Werkt hij niet, dan zal je toch eens goed de readme doorlezen en dan stap voor stap alles doen.

Overigens hebben de verschillende versies alleen bij GTA San Andreas wat met het modden te maken, niet bij III en Vice City. :)

Hoogswaarschijnlijk zal de mod ''kapot'' zijn en zal hij dus niet goed werken. Probeer eens een andere mod, en kijk of deze dan wél werkt. Werkt hij niet, dan zal je toch eens goed de readme doorlezen en dan stap voor stap alles doen.

Overigens hebben de verschillende versies alleen bij GTA San Andreas wat met het modden te maken, niet bij III en Vice City.

ord ik niet echt wijzer van.

Maar ik weet echt 100% zeker dat die mod werkt want ik heb hem eerder gebruikt ik zal eens een andere auto gebruike.

Ik heb een andere auto geprobeerd maar het werkt niet ik nap ik niks meer van :N

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:

Overigens hebben de verschillende versies alleen bij GTA San Andreas wat met het modden te maken, niet bij III en Vice City.

Maar ik weet echt 100% zeker dat die mod werkt want ik heb hem eerder gebruikt ik zal eens een andere auto gebruike.

Ik heb een andere auto geprobeerd maar het werkt niet ik nap ik niks meer van :N

Lees de ReadMe nog eens door, Wil je?

BloOoB! Dat er nog eens topic's in de GTAIII reeks komen :)

Geplaatst:
QUOTE(danny18 @ 5 Dec 2008, 21:38:39)

Ik heb een andere auto geprobeerd maar het werkt niet ik nap ik niks meer van

Lees de ReadMe nog eens door, Wil je?

BloOoB! Dat er nog eens topic's in de GTAIII reeks komen

Ik heb de readme al duizende keren door gelezen.

Weet je laat maar dan maar weer aan Vice City :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...