007 Harings Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 als je alle gebouwen hebt overgenomen vallen ze dan nog aan de andere gangs??? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 als je alle gebouwen hebt overgenomen vallen ze dan nog aan de andere gangs??? Als je echt alle gebouwen overneemt, dan zullen ze je niet meer aanvallen. Meer info over de Empire Buildings: >Klik.< Succes. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Nou.. Als je alle Empire Buidings hebt overgenomen kunnen ze jou bedrijven en jou nog aanvallen, Totdat je savet. Dan niet meer. Overgens rijden de gangs nog wel rond, Niet zoveel als eerst, maar ze rijden nog rond. Greetz: De ForumAap. Reageren
Pietpower Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Nou.. Als je alle Empire Buidings hebt overgenomen kunnen ze jou bedrijven en jou nog aanvallen, Totdat je savet. Dan niet meer. Overgens rijden de gangs nog wel rond, Niet zoveel als eerst, maar ze rijden nog rond. Greetz: De ForumAap. raar.... bij mij op de psp kunnen ze wel nog aanvallen ik heb ze allemaal veroverd en heb kogelvrije auto's voor de deur staan. Maar toch kunnen ze mij nog aanvallen en heb ook al meerdere malen gesavet. heb het spel wel nog niet uitgespeeld. ligt het daar aan? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 raar.... bij mij op de psp kunnen ze wel nog aanvallen ik heb ze allemaal veroverd en heb kogelvrije auto's voor de deur staan. Maar toch kunnen ze mij nog aanvallen en heb ook al meerdere malen gesavet. heb het spel wel nog niet uitgespeeld. ligt het daar aan?Nee Alleen saven is niet voldoende. Saven, het spel afsluiten zodat je weer in het hoofdmenu van de PSP komt, en dan het spel weer opstarten zou wel voldoende moeten zijn. Dan stoppen ze ermee Reageren
Pietpower Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 raar.... bij mij op de psp kunnen ze wel nog aanvallen ik heb ze allemaal veroverd en heb kogelvrije auto's voor de deur staan. Maar toch kunnen ze mij nog aanvallen en heb ook al meerdere malen gesavet. heb het spel wel nog niet uitgespeeld. ligt het daar aan?Nee Alleen saven is niet voldoende. Saven, het spel afsluiten zodat je weer in het hoofdmenu van de PSP komt, en dan het spel weer opstarten zou wel voldoende moeten zijn. Dan stoppen ze ermee owh wist ik niet :$ ben nu aan t spelen, tot nu toe nog niemand gehad die me aanviel bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.