Carl_Johnson2 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Bewerkt: 5 december 2008 door Carl_Johnson2 Reageren
game~skater Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 die eerste vind ik wat aan de te drukke en wazige kant. de kleuren vind ik wel heel mooi gekozen ik vind het een 6/10 waard je 2e... ik heb toevallig nou Kanye West opstaan dusja.. ik vind hem ook heel licht... maar het render vind ik wel heel mooi.. deze vind ik beter dus een 7.5/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Een redelijk mooie signature, maar naar mijn gevoel niet helemaal geslaagd. Je bent lekker aan het smudgen geweest, maar het zorgt er enigszins voor dat de diepte verdwijnt. Wat me eigenlijk als eerste opviel, waren de rode splatter brushes die naar mijn mening iets te overduidelijk aanwezig zijn. Je had de opacity wat kunnen verlagen, maar nog meer rode delen over de rest van de signature verspreiden zorgt er ook voor dat het één geheel wordt. Belichting en tekst zijn verder in orde. Nog een light source aan de bovenkant van de render was niet mis geweest, maar dit is ook wel voldoende. Over de border ben ik persoonlijk wat minder te spreken, maar er is in principe niets mis mee. Ik ben meer van het zwarte of bruine in dit geval, het maakt eigenlijk niet veel uit. Prima signature, alleen zeer jammer van dat rode. Reageren
Arthis Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Een redelijk mooie signature, maar naar mijn gevoel niet helemaal geslaagd. Je bent lekker aan het smudgen geweest, maar het zorgt er enigszins voor dat de diepte verdwijnt. Wat me eigenlijk als eerste opviel, waren de rode splatter brushes die naar mijn mening iets te overduidelijk aanwezig zijn. Je had de opacity wat kunnen verlagen, maar nog meer rode delen over de rest van de signature verspreiden zorgt er ook voor dat het één geheel wordt. Belichting en tekst zijn verder in orde. Nog een light source aan de bovenkant van de render was niet mis geweest, maar dit is ook wel voldoende. Over de border ben ik persoonlijk wat minder te spreken, maar er is in principe niets mis mee. Ik ben meer van het zwarte of bruine in dit geval, het maakt eigenlijk niet veel uit. Prima signature, alleen zeer jammer van dat rode. Dat ben ik het met je eens, maar ik heb er nog waat aan toe te voegen: Dit is een erg mooie signature, maar zoals Jay; zegt. vallen de rode splatters erg op, negatief. Ze passen wel bij de rest van de sig, alleen de kleur niet. ik vind zoiezo de kleuren niet zo mooi. probeer eens wat te spelen met adjustment layers Je hebt leuke effetjes gebruikt alleen moeten ze naar mijn mening nog beter in de signature worden verwerkt. Bij deze signature zie ik dat je wat hebt zitten spelen met wat filtertjes als: Displace, licuify, ripple en je hebt lekker zitten smudgen, dat vind ik heel goed. door simpelweg te expirimenteren met de filters e.d. krijg je ze goed onder de knie. Werk deze stijl nog wat beter uit en ik verwacht nog mooie creaties van jou KIU! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Lettertype: 7 Plaatsing: 6 Face: 7 Kleur: 8 Render: 9,33333333333333 Plaatsing: 9 Mooiheid: 10 Ingeblend: 9 Border: 8,9 Stijl: 9 Dikte: 8,8 Kleur: 8,95 Stijl: 9 Verdeling: 8,9 Achtergrond: 8 Effecten: 8,5 Overige: Bonuspunten: Commentaar: Mooie signature. De naam Insane vind ik een beetje storend geplaatst en links is de signature een beetje te leeg vind ik. Voor de rest is het topwerk! TOTAAL: 8,447223 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.