Jump to content

DD3D50

vicelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb gta 4 gekocht op 3 dec. en steeds geeft hij aan GTA IV FATAL ERROR DD3D50 , ik ben nu al 2 dagen aan het prutsen en lukt nog steeds niet, er staat Direct x 9 card required en updates video kaart helpt ook niet:S

IEMAND HELP MEE:S

Geplaatst:
Hey, ik heb gta 4 gekocht op 3 dec. en steeds geeft hij aan GTA IV FATAL ERROR DD3D50 , ik ben nu al 2 dagen aan het prutsen en lukt nog steeds niet, er staat Direct x 9 card required en updates video kaart helpt ook niet:S

IEMAND HELP MEE:S

Ik heb hetzelfde probleem als ik het spel opstart geeft hij een .exe icoontje en dan gaat hij naar voledig scherm en dan komt er GTA IV FATAL ERROR DD3D50 te staan ligt dit aan me computer? Ik zit al een hele tijd te prutsen met videokaart updaten enzo maar het lukt me egt niet help mij please...

p.s. mijn video kaart heet radeon express 1250 256mb

Geplaatst:

Kheb gisteren ( 5 dec ) GTA IV ook gekocht en kreeg natuurlijk ook een foutmelding , eerst dat ik SP3 moest aanschaffen nu dat ik directx 9 video card moet hebben maar dat begrijp ik niet zo goed , kan je dat downloaden of moet je die kopen

hulp graag

Geplaatst:
Probeer de nieuwe update van nvidia te downloaden + DirectX 10 :)

Lukt Niet ..

heb een intel grapisch Kaart en daar kan gta 4 niet op:(

• 3 weken later...
Geplaatst:

kan je wel zo sjacherijnig om worden he.

krijg je GTA IV zegt die GTA IV FATAL ERROR DD3D50.

hoe kan dat nou. ik heb een DirectX 10.1 kaart?!

Geplaatst:
kan je wel zo sjacherijnig om worden he.

krijg je GTA IV zegt die GTA IV FATAL ERROR DD3D50.

hoe kan dat nou. ik heb een DirectX 10.1 kaart?!

Je kunt een directX 10 kaart hebben, wil niet zeggen dat die gta IV aankan.

Geplaatst:

Kheb GTA IV vandaag voor de kerst gekregen en heb hetzelfde probleem met installeren,

FATAL ERROR: DD3D50

ik heb wat rondgezocht op buitenlandse GTA fora en daar gaven meerdere GTA'ers aan dat het te maken

heeft met je videokaart. Deze moet, zoals te lezen is op de achterkant van de gamebox, minimaal 256 MB

geheugen hebben.

Verdere vereiste systeemeisen:

- Operating system: windows vista of xp

- Werkgeheugen: 1GB

- Vrije ruimte: 16GB

- Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 Ghz/AMD Athion X2 64 2.4 Ghz

Indien je pc niet voldoet aan bovenstaande eisen zal GTA IV slecht of waarschijnlijk helemaal niet draaien.

Om dit geweldige spel wel te kunnen spelen zal je moeten investeren in je hardware, en dat kan zeer prijzig worden.

Ik zit momenteel met hetzelfde dilemma.

Als iemand een andere oplossing weet, please let me know!!!!

Geplaatst:
Kheb GTA IV vandaag voor de kerst gekregen en heb hetzelfde probleem met installeren,

FATAL ERROR: DD3D50

ik heb wat rondgezocht op buitenlandse GTA fora en daar gaven meerdere GTA'ers aan dat het te maken

heeft met je videokaart. Deze moet, zoals te lezen is op de achterkant van de gamebox, minimaal 256 MB

geheugen hebben.

Verdere vereiste systeemeisen:

- Operating system: windows vista of xp

- Werkgeheugen: 1GB

- Vrije ruimte: 16GB

- Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 Ghz/AMD Athion X2 64 2.4 Ghz

Indien je pc niet voldoet aan bovenstaande eisen zal GTA IV slecht of waarschijnlijk helemaal niet draaien.

Om dit geweldige spel wel te kunnen spelen zal je moeten investeren in je hardware, en dat kan zeer prijzig worden.

Ik zit momenteel met hetzelfde dilemma.

Als iemand een andere oplossing weet, please let me know!!!!

misschien helpt dit: Klik Hier

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...