DaRick1993 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Ik zit met een probleem, Ik weet niet welk spel ik wil kopen Zal ik nou tomb raider underworld of locoroco 2 kopen Locoroco 2 gamebeschrijving Tomb Raider Underworld gamebeschrijving Alvast bedankt voor jullie reacties EDIT: Ik heb Locoroco 2 gekozen, omdat ik de laatste tijd niet meer op de PSP speel Bewerkt: 8 december 2008 door DaRick1993 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik zou locoroco 2 nemen. Ik haat de tomb raider's en ik vond locoroco 1 een geinig spel. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Tomb Raider is een beetje bagger. Dus ik zou voor loco roco gaan. Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 The Tomb Raider serie is inmiddels een beetje uitgemolken ik zou echt je locoroco 2 aanraden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.