Jump to content

Kan mijn PC GTA IV aan?


M. van Engelen

Recommended Posts

Kan GTA IV op mijn PC draaien?

Systeemeisen van mijn PC: Windows XP Home edition SP3 (oorspronkelijk stond er XP Media Center op), Intel® pentium® D CPU 2.80GHz, 2.00 GB RAM, NVIDIA GeForce 7300 LE (256 mb), 160gb HardDisk

Bewerkt: door M. van Engelen
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, sorry. Maar je kunt helaas geen GTA: IV spelen, in tegenstelling tot wat in bovenstaande post word beweerd. Je processor is te slecht, je videokaart zit ook onder het minimum, en als het een onboard kaart is met shared geheugen heb je helemaal geen schijn van kans. Nee, helaas kun je geen IV spelen. :N

(minumum: Intel Core 2 Duo, 1.8 Ghz, nVidia 7900 kaart)

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

De Pentium D processor is, samen met zijn hoger geprijsde broertje de Extreme Edition de eerste serie dual-core processors van Intel, geïntroduceerd op het Intel Developer Forum in 2005

:dans:

maar inderdaad die videokaart zou je moeten vervangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat probeer je duidelijk te maken met de Quote van Wikipedia?

Dat je processor een dual-core IS, zelfs 1 van de eerste series dual-core. Dus miss dat het daarom nog niet letterlijk in de naam van je processor is terug te vinden dat het een dual-core is. Voor GTA IV heb je namelijk minimaal een dual-core processor nodig.

En van Nvidia minimaal een 7900 series, dus M. gaat het niet redden met de 7300 die er nu in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb gta IV ook hij doet het wel maar hij is echt ontzettend schokkerig! :N ik heb een intel pentium dual core 1.80 GHZ mijn videokaart is van NVIDIA een 7050 als het aan de videokaart ligt is deze mischien beter XFX - XFX-Nvidia-9500GT-512MB?? op http://www.tvdlcomputers.nl/webshop/produc...ia-9500GT-512MB als dit zo is moet ik deze dan kopen??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...