Jump to content

Resc10

fru1typebs

Recommended Posts

ik word er schyt ziek van!

Eerst kreeg ik last van: GTA IV FATAL ERROR: RMN40,, nou eindelyk op gelost en nu dit!.

als ik gta iv opstart dan lukt alles goed en dan klik ik op start.. en dan kome een paar gangsters (load screens) en dan opeens BAM..

GTA IV FATAL ERROR: RESC10

wat moet ik doen?? en oja..

hoe laat ik mn specs zien.. ik doe t ff met systeem info

+Onderdeel.

+beeldscherm

en dan

ONDERDEEL waarde

Naam: Nvidia GeForce 6700 XL

Btw ik heb een medion pc..

en als ik geen goeie video kaart heb..

welke moet ik kope om hem goed te draaie en hoe duur kost ie..

Als je meer moet wete zeg dan even =D

Delen op andere websites

ik word er schyt ziek van!

Eerst kreeg ik last van: GTA IV FATAL ERROR: RMN40,, nou eindelyk op gelost en nu dit!.

als ik gta iv opstart dan lukt alles goed en dan klik ik op start.. en dan kome een paar gangsters (load screens) en dan opeens BAM..

GTA IV FATAL ERROR: RESC10

wat moet ik doen?? en oja..

hoe laat ik mn specs zien.. ik doe t ff met systeem info

+Onderdeel.

+beeldscherm

en dan

ONDERDEEL waarde

Naam: Nvidia GeForce 6700 XL

Btw ik heb een medion pc..

en als ik geen goeie video kaart heb..

welke moet ik kope om hem goed te draaie en hoe duur kost ie..

Als je meer moet wete zeg dan even =D

Volgens mij heb je een oude videokaart. Ik heb een halfjaar geleden een nieuwe pc aangeschaft, meet een nividia 8800 nog wat, toen het nieuwste van het nieuwste. Hiermee kan ik gta IV heel goed spelen.

Ik weet niet up to date de rest van je pc is, maar ik denk niet heel veel beter.

Dus, op naar MyCom!!!!!!!!!!

Delen op andere websites

Die videokaart (6700 XL) is zo'n 3,5 tot 4 jaar oud (als de 5500GT 5 jaar oud is...)

Post ff je:

Processor met Ghz

RAM geheugen

OS (XP of Vista)

XP: Start => uitvoeren => dxdiag

Vista: Start => zoekbalk => dxdiag

Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde....het is idd de videokaart > je moet een nVidia 7900 hebben.

Ik ga/wil ook een nieuwe kopen, of liever gezegd een geheel nieuwe PC, maar ik heb echt geen idee welke het beste is (qua pc)...

kan iemand helpen?

Delen op andere websites

En het irritante is dat ik twee laptops heb, de een met een goede procssor maar met een slechte videokaart en de ander juist met een goede kaart maar met een slechte processor...

helaas zit er niets anders op dan een nieuwe PC te kopen, in jouw geval (jij hebt geen laptop maar een pc)

kan je denk ik gewoon een nieuwe kaart kopen en hoef je ook niet zo moeilijk te doen. (behalve natuurlijk als je alles op de allerhoogste settings wilt spelen

Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde....het is idd de videokaart > je moet een nVidia 7900 hebben.

Ik ga/wil ook een nieuwe kopen, of liever gezegd een geheel nieuwe PC, maar ik heb echt geen idee welke het beste is (qua pc)...

kan iemand helpen?

Ik heb deze PC: https://www.dynabyte.nl/artikel/24437/ , maar dan krijg je die resc10 nog steeds

Delen op andere websites

kan iemand helpen?

Ik heb deze PC: https://www.dynabyte.nl/artikel/24437/ , maar dan krijg je die resc10 nog steeds

Dat is nu net waar ik bang voor ben, dat ik dadelijk een spiksplinternieuwe pc koop en daarna weer die foutmelding krijg...dan is wel mooi je 1500 euri naar de **

dan kan ik nog beter gewoon een console kopen, ben ik meteen van al het gezeur af.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...