Jump to content

SHADOW


Bijtje

Recommended Posts

Ik ben met de missie shadow bezig, in opdracht van little jacob moet ik een drugsdealer achtervolgen. Eerst door een appartement heen, dan nog een keer over een hek klauteren, daarna gaat die dealer een gebouw binnen weer hij gaat dealen.

Tot zover kan ik hem volgen, daarna ontdekt hij me iedere keer.

Hoe moet ik dit uitspelen?

Link to comment
Delen op andere websites

je moet hem neer pompen

Als ik m`n wapen richt verdwijnen de dealers als een scheet in de wind.

Ik krijg de volgende boodschap op m`n scherm te zien: 'The dealer got away'.

Volgens wikigta gaat de loopt de dealer naar de vijfde etage, waarna hij zich in een kamer verschuilt. Bij mij staat ie op de eerste etage met n andere zak te zemelen.

Wat nu?

Bewerkt: door Bijtje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou normaal niet het geval moeten zijn, bij mij loopt hij namelijk wel gewoon naar de 5de etage waar ik dan zijn appartement moet belagen.. Weet je wel zeker dat hij de dealer is, het kan ook gewoon een random pet zijn en dus niet de dealer die je moet achtervolgen. Wanneer je dan op de zogenaamde dealer gaat schieten dan hoort de echte dealer een geluid van een wapen en die rent er dus vandoor naar de 5de etage terwijl jij dan nog op de eerste etage zit te rampeneren en dan ontsnapt hij dus en is de missie mislukt en zal je opnieuw moeten. ;)

Ik hoop dat het met deze informatie zal lukken, anders zou ik het namelijk ook niet weten..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou normaal niet het geval moeten zijn, bij mij loopt hij namelijk wel gewoon naar de 5de etage waar ik dan zijn appartement moet belagen.. Weet je wel zeker dat hij de dealer is, het kan ook gewoon een random pet zijn en dus niet de dealer die je moet achtervolgen. Wanneer je dan op de zogenaamde dealer gaat schieten dan hoort de echte dealer een geluid van een wapen en die rent er dus vandoor naar de 5de etage terwijl jij dan nog op de eerste etage zit te rampeneren en dan ontsnapt hij dus en is de missie mislukt en zal je opnieuw moeten. ;)

Ik hoop dat het met deze informatie zal lukken, anders zou ik het namelijk ook niet weten..

____________________

Bedankt voor de tips.

Ik ben gewoon dom geweest. Ik dacht dat die dealers op de eerste verdieping waren, maar dat waren gewoon een paar wandelaars.

Kga gauw verder spele, `t is zo verslavend!

Goedenavond!

Bewerkt: door Bijtje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...