Jump to content

Knipperlichten


Vinnybinny

Recommended Posts

Dames en Heren :Y,

ik zou graag willen weten hoe je knipperlichten aan kan zetten in GTA IV. Ik krijg het maar niet voor elkaar! Ik heb zoveel toetsen geprobeerd en begin ondertussen te denken dat het niet bestaat. Maar andere auto's kunnen het gebruiken dus wij moeten dat ook gewoon kunnen.

Kan iemand me helpen?

Gegroet.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry jongen, ik ben bang dat het niet gaat lukken,

misschien een keer met een mod, maar zo in het spel niet.

oja: welkom op het forum ;)

EDIT: zie net dat je neit nieuw bent, maar omdat je 7 postst hebt vandaar ;)

mazzel

Bewerkt: door game~skater
Link to comment
Delen op andere websites

Wat je wel kunt doen is je groot licht aanzetten doormiddel van de Square.gif toets op de PS3 en bij de Xbox 360 de Xbutton.gif button. GTA IV op de PC heb ik niet, dus de besturing daarvan weet ik al helemaal niet. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je wel kunt doen is je groot licht aanzetten doormiddel van de Square.gif toets op de PS3 en bij de Xbox 360 de Xbutton.gif button. GTA IV op de PC heb ik niet, dus de besturing daarvan weet ik al helemaal niet. :clown:

Voor de pc is de koplampen aanzetten de toets 'H' ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou knipperlichten een beetje nutteloos vinden, ik vind het niet meer dan logisch dat ze die mogelijkheid er hebben uitgelaten want het maakt het echt STUKKEN complexer (controls, alles programeren, etc)

Voor peds vind ik het juist enorm handig omdat je nu tenminste kunt weten welke kant ze uitgaan zodat je ze kunt ontwijken want in andere gta games rammen ze altijd tegen je aan en was je hele auto naar de knoppen voor je op je bestemming was. anyway kort samengevat ik vind het goed zoals het nu is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou knipperlichten een beetje nutteloos vinden, ik vind het niet meer dan logisch dat ze die mogelijkheid er hebben uitgelaten want het maakt het echt STUKKEN complexer (controls, alles programeren, etc)

Voor peds vind ik het juist enorm handig omdat je nu tenminste kunt weten welke kant ze uitgaan zodat je ze kunt ontwijken want in andere gta games rammen ze altijd tegen je aan en was je hele auto naar de knoppen voor je op je bestemming was. anyway kort samengevat ik vind het goed zoals het nu is :)

En wie gaat er nu zijn knipperlichten aan doen als je bevoorbeeld achter de poltie word nagezeten..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Ik zou knipperlichten een beetje nutteloos vinden, ik vind het niet meer dan logisch dat ze die mogelijkheid er hebben uitgelaten want het maakt het echt STUKKEN complexer (controls, alles programeren, etc)

Voor peds vind ik het juist enorm handig omdat je nu tenminste kunt weten welke kant ze uitgaan zodat je ze kunt ontwijken want in andere gta games rammen ze altijd tegen je aan en was je hele auto naar de knoppen voor je op je bestemming was. anyway kort samengevat ik vind het goed zoals het nu is :)

En wie gaat er nu zijn knipperlichten aan doen als je bevoorbeeld achter de poltie word nagezeten..

hahahahahahahahaha naja proberen ken je toch

ik vind dat de knipperlichten best wel gekund hadden en dat je bv in de achteruit spiegels kijken kon of zo. wat ook een minpunt van rockstar is dat je niet de dashbord ziet hoe hard je rijd en de km's wat je zoal rond rijd. bij "18 wheels of steels" is dat zo realistisch gemaakt he, de knipperlichten de alarm lichten , ruitenwissers die je aan zetten ken. radio met led lichten. blazer aanzetten nen die shit allemaal. zo vet he! nadeel is dat het vrachtwagen spel is wat naar een uur gaat vervelen te eentonig. maar dat hadden ze hier ook wel mogen doen. zeg hoe doe je eigelijk onder water zwemmen heb alles geprobeerd maar doet die niet (pc version met een legale spel)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...