JayD Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Een goedenavond, Ik heb GTA IV net gekregen, mooi geïnstalleerd en zo, alleen wil ie de Windows Live ID niet linken aan de Social Club. Hierdoor kan ik als ik m wil starten niet op i accept drukken, maar alleen op I don't accept. Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik moet doen om m wel te kunnen spelen? Bij voorbaat dank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JayD Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Games for windows Live is toch gewoon je eigen emailadres of niet? Er komt te staan dat het adres al bekend is en als ik verrvolgens stap 5 bij social club (linken) wil doen, moet ik op sign in klikken. Doe ik dat, dan komt er te staan dat het adres ineens niet bekend is. Kan iemand hier wel wat mee?? Groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.