Jump to content

Probleem


vampireboy

Recommended Posts

Ik zit hier met een probleem, ik heb GTA IV gekocht in de winkel en nu heb ik het geinstallerd en ga ik de spel starten. De voorfilmpje gaat al heel erg stotterig, dan ga ik naar de game de begin met de auto ( Als ik hem op de laagste resolutie heb dan stottert het wat minder.) Maar niet aleen dat ook heb ik aan de voorkant heel erg donker ik zie helemaal niks. Ik heb als bijlage een print screen gemaakt. Wat is het probleem? want ik wil graag normaal gamen op wat mooiere kwaliteit.

Dit zijn mijn systeemgegevens:

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Coe Processor 5400+ 2.81 ghz

Geheugen: 2,00 GB

Videokaart: Nvidia EN7800

Besturingssysteem: Windows XP

post-104199-1228519949_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

je videokaart zelf zit eigelijk al wat aan het minimum, maar ik weet niet of je al op de hoogste was dat GTA IV een bug hebt met de videokaarten van Nvidia en Ati, nja die is er dus, zover ik weet zijn ze bezig met een patch voor GTA IV, zodat hij beter te draaien is op die kaarten.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt GT4 :D.. de donker is nu weg. Maar nog steeds gaat het traag? waar kan dat aan liggen ?

Aan R*

Er komt binnenkort een patch uit die hopelijk de problemen oplossen ;)

Jep dat denk ik ook. Vele hebben daar last van en ik denk dat R* daar iets aan gaat doen.

Volhouden dus :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...