Trackah123 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 GTA4 Forceware Drivers 180.84 http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html Reageren
vtigastje Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 thnxz zal ik eens uitproberen Reageren
sytzedewitte Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 ga het meteen proberen:D wel eerst ff een systeemherstelpunt maken voor install hé Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik download hem nu. Wat bedoel je met systeemherstelpunt? Reageren
harm85 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Nou ik heb ze geïnstalleerd enn nu kan ik eindelijk alles op high zetten maar het ziet er nog steeds niet uit, schaduw ziet er puntjes achtig uit, objecten zien er hoekig uit. Dus nog niet geweldig voor een GTX280. Wachten op de verbeterde driver van nvidia en patch. Groeten Harm Reageren
jefferson Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 grrrrr de instalatie lukt bij mij niet "nvidea could not find drivers compatible to any hardware. setup will now exit" ik heb een geforce 8600m gt wat doe ik nu? Reageren
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 grrrrr de instalatie lukt bij mij niet"nvidea could not find drivers compatible to any hardware. setup will now exit" ik heb een geforce 8600m gt wat doe ik nu? Wachten voor patch van rockstargames. + Wachten op nog een (nieuwere) update van NVIDIA. Reageren
jefferson Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 grrrrr de instalatie lukt bij mij niet"nvidea could not find drivers compatible to any hardware. setup will now exit" ik heb een geforce 8600m gt wat doe ik nu? Wachten voor patch van rockstargames. + Wachten op nog een (nieuwere) update van NVIDIA. frustrerend als zelf de update van een buggy spel buggy blijkt te zijn.... ochja, het blijft voorlopig wel speelbaar bij mij, maar het stoort natuurlijk. trouwens: mn kaart heeft een capaciteit van 540 mb, in game zegt ie maar rond 240 te hebben.... is dat normaal? Reageren
Glenn_ Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 grrrrr de instalatie lukt bij mij niet"nvidea could not find drivers compatible to any hardware. setup will now exit" ik heb een geforce 8600m gt wat doe ik nu? Op http://www.laptopvideo2go.com/ zal binnekort een nieuw .inf bestandje staan Dan zet je hem in die map waar de rest van de bestanden staan en dan zou het normaal moeten lukken Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Moet je eerst al je oude drivers verwijderen? Hij wilt bij mij ook niet echt :S Reageren
sytzedewitte Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Bij mij zijn de nieuwe drivers nu netjes geïnstalleerd.. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Bij mij nu ook alleen het heeft niet echt effect... Reageren
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Bij mij nu ook alleen het heeft niet echt effect... Me2. Ik hoor van verschillende dat je je oude NVIDIA versie moet verwijderen. Heb jij dat al geprobeerd zo ja: Maakt het dan wat uit:o? Bij mij maakt het niks uit! Reageren
Trackah123 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Even in het engels van andere forum gekopieerd. Maar dit is wat je moet doen wil je het beste effect hebben op je nieuwe NVIDIA Drivers. Wou ook even zeggen dat dit het beeld van GTA4 niet mooier maakt, het is puur bedoeld voor de prestatie-verhoging.. Dus iets meer FPS.. Rockstar komt binnekort met een nieuwe patch (zie www.gta4.net). For the guys that still dont have texture, dont just uninstall old drivers and install new ones. this wont work. - Go to safe mode, - uninstall old drivers.. - And dont forget to uninstall Rivatuner also. - use Driver Sweeper from guru3d.com , - then if you have this program also use Driver Cleaner.NET, - Then use Crap Cleaner (www.ccleaner.com), - and then install new drivers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.