Jump to content

GTA IV Online spelen op de PC?


vinnieboy

Recommended Posts

Als ik GTA IV installeer, dan komt er zon ballonnetje met sign up now to play online. Ik erop geklikt, kon ik me msn adres enzo gebruiken, maar, dan ga je naar de site van Xbox?! Moet je een Xbox? gamertag kiezen, en vervolgens moeten je ouders CREDITCARD INFORMATIE gaan invullen? Dat willen ze niet!

Kan ik nu niet online spelen ofzo?

En me pa heeft niet eens een creditcard =.=

Alleen een Rabo Europas :S

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik GTA IV installeer, dan komt er zon ballonnetje met sign up now to play online. Ik erop geklikt, kon ik me msn adres enzo gebruiken, maar, dan ga je naar de site van Xbox?! Moet je een Xbox? gamertag kiezen, en vervolgens moeten je ouders CREDITCARD INFORMATIE gaan invullen? Dat willen ze niet!

Kan ik nu niet online spelen ofzo?

En me pa heeft niet eens een creditcard =.=

Alleen een Rabo Europas :S

Als je de link volgt die op de DVD staat zal je inderdaad daar uit komen, maar je kan dit ook gewoon handmatig doen. De meeste mensen hebben al een live account voor MSN en Hotmail en dergelijke. Dan kan je hier gewoon inloggen, en eventueel registreren. Als je inlogt zal je een Gamertag moeten kiezen en nog wat andere accountinformatie. Als je jonger dan 18 bent zal één van je ouders ook eens moeten inloggen en aanduiden dat je de toestemming krijgt om dit spel te spelen en andere dingen. Hiervoor zal je niet moeten betalen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Als ik GTA IV installeer, dan komt er zon ballonnetje met sign up now to play online. Ik erop geklikt, kon ik me msn adres enzo gebruiken, maar, dan ga je naar de site van Xbox?! Moet je een Xbox? gamertag kiezen, en vervolgens moeten je ouders CREDITCARD INFORMATIE gaan invullen? Dat willen ze niet!

Kan ik nu niet online spelen ofzo?

En me pa heeft niet eens een creditcard =.=

Alleen een Rabo Europas :S

Als je de link volgt die op de DVD staat zal je inderdaad daar uit komen, maar je kan dit ook gewoon handmatig doen. De meeste mensen hebben al een live account voor MSN en Hotmail en dergelijke. Dan kan je hier gewoon inloggen, en eventueel registreren. Als je inlogt zal je een Gamertag moeten kiezen en nog wat andere accountinformatie. Als je jonger dan 18 bent zal één van je ouders ook eens moeten inloggen en aanduiden dat je de toestemming krijgt om dit spel te spelen en andere dingen. Hiervoor zal je niet moeten betalen. ^_^

Wil je ff helpen met registreren eb je Xfire of MSN ofzo, ik word er zooo moe van al die reclame en ik heb helemaal geen XBOX 360 dus wat moet ik dan op die xbox site man ik wil geen zeik reclame ik wil gewoon spelen met een leuke 100% savegame en lekker mensen killen!!!!!!!!

Waarom is het niet gewoon zoals bij de oude gta's :(

GTA 4 zuigt werkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...