Rikkertje Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Druk CD- 1 in mijn PC, eerst installatie van Rockstar Social Club. Gaat allemaal goed, totdat GTA IV zelf gaat installeren. Ik krijg de foutmelding: Your system is incompatible with %P. Please follow the link for more information. En de link werkt niet. Weet iemand een oplossing? Rik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Heb je Service Pack 1 van vista? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vtigastje Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 volgens mij het je service pack 1 niet geïnstalleerd... Probeer dat eens en laat wat horen Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rikkertje Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ok dan, ga ik doen! Ik laat wat van me horen als het (hopelijk) gelukt is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.