Jump to content

Hoe start je de game man >.<


vinnieboy

Recommended Posts

Kijk ik heb em geinstalleerd en er staat wel onder Rockstar Games - Social club enzo, maar

nergens op me buroblad staat een icoon voor GTA IV ?

Hoe krijg je het spel aan de praat =.=

En er stond nog wel: GTA IV succesfully installed >.<

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst Rockstar Social Club opstarten die staat, als het goed is, wel op je bureaublad als een zwart tekentje van R*. Die start je op en zul je moeten inloggen, of je kan er voor kiezen om het inloggen dit keer te skippen en door te gaan naar het spel. Nadat klik je op start en dan start het spel op. Na een 'filmpje' kom je weer op een menu van Social Club en druk je weer gewoon op start en het spel gaat nu laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies maar dat had te maken mee dat je waarschijnlijk Vista hebt in het nederlands, wat ik ook heb. En dat hij automatisch nederlands wilt instellen maar dat zit er niet in dus krijg je van die raren tekens. Maar hierna kan je op engels doen en dan gaat het weer goed ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies maar dat had te maken mee dat je waarschijnlijk Vista hebt in het nederlands, wat ik ook heb. En dat hij automatisch nederlands wilt instellen maar dat zit er niet in dus krijg je van die raren tekens. Maar hierna kan je op engels doen en dan gaat het weer goed ;)

Ach ja, het maakt eigenlijk toch geen bal uit want mn videokaart doet het toch niet....ik hoopte alleen dat het misschien toch iets anders was waarom hij elke keer een foutmelding geeft.

Maarja, eigen schuld...ik dacht dat ik hem wel kon draaien (mn videokaart heeft 358MB) maar blijkbaar moet hij per se van of nVidia of ATI zijn, de mijne is een Mobile Intel Graphic Media Accelerator X3100...

Ik had hem beter eerst kunnen checken bij Can You RUN it en niet pas als je erachter komt dat hij niet werkt.

dat wordtdan sparen voor een nieuwe PC.... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Is je processor wel goed genoeg voor minimum? Anders hoef je alleen maar een nieuwe videokaart te halen. Ik heb de nvidia GF9600GT voor 100 euro gekocht.

Het probleem is dat ik een laptop heb (eigenlijk twee alleen de een heeft een slechte videokaart met goede processor en de andere een goede kaart met slechte processor)

dus alleen een nieuwe goede videokaart kopen is geen optie (toch?)

Wat ik trouwens wel raar vindt is dat mijn kaart wel genoeg geheugen heeft maar toch wordt afgekeurd op Can You RUN it,

is hij alleen afgekeurd omdat hij niet van nVIDIA of ATI is? want dat zou betekenen dat r* een soort deal met hen heeft gesloten net als ze dat met microsoft hebben gedaan...Of ligt het toch aan mijn videomemory?

post-104111-1228560100_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je moet op de linker knop drukken (die lange)

Maar wat betkent die rechter dan en hoezo staan er niet gewoon letters op? ipv zon mislukt streepje?

Dat is omdat de Rockstar installer een overeenkomstige taal zoekt, het nederlands. Maar sinds je het spel niet kun installeren in het nederlands en je service pack waarschijnlijk ook nederlands is, krijg je van die tekentjes. 't Is iets in die aard.

verder: buroblad... de taal raakt hier echt wel rock-bottom... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...