Dvt Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Download: GTAForums.com Lijkt mij wel vet met zo'n raketpistool. Alleen de politie heeft ze natuurlijk ook... EDIT: Het betreft ook een versterkte shotgun! Bewerkt: 6 december 2008 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Don Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Met mod's spelen is klote vind ik, je verpest het hele spel . .. maarja meningen verschillen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Haha, ziet er wel humor uit. Dat is juist het mooie aan de pc-versie, al die mods Alleen is het pas leuk als je het spel heb uitgespeeld. Als ik dat filmpje zie, doet het me ook meteen denken aan dat CheatDevice voor de PSP. Daar had je ook van die opties in zitten om iemand keihard weg te scheten. Dit is wel vergelijkbaar, alleen vindt ik de rocketlauncher á la Pistol wel nep, wat overigens wel weer grappige momenten oplevert als je die gun aan de politiemannen geeft, een grote chaos kan je dan wel verwachten Ik heb jammer genoeg niet de juiste PC voor GTA IV, anders had ik hem helemaal volgegooid met die mods Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Vind hem wel mooi :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Goed dat de eerste mod uit is voor de PC, niet dat ik deze zou downloaden ofzo maar het is natuurlijk wel een eer als je de eerste mod gemaakt hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.