astrarijder Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Hallo allemaal, Ik heb een probleem met het registreren op social club. Ik krijg namelijk de activatie email niet binnen op mijn mail adres, vraag me af of er meer mensen zijn met dit probleem ? Reageren
markq1 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Duurde een uur ofzo voor ik die e-mail kreeg, en toen had ik het ook al een paar keer geprobeerd Bewerkt: 6 december 2008 door markq1 Reageren
astrarijder Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Duurde een uur ofzo voor ik die e-mail kreeg, en toen had ik het ook al een paar keer geprobeerd dan heb je nog geluk ik wacht al twee dagen Reageren
JeGe Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik kreeg hem direct. Kijk eens in je ongewenst/spam folder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.