GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ok ik had dus een vraagje Ik heb paar liedjes in mp3 formaat in Documents\Rockstar Games\GTA IV\User Music geplaatst en ging naar INDEPENDENCE FM, maar kreeg m'n liedjes niet te horen :o Ik zat wel rond een half uur in 1 auto ;o ;o Reageren
gtrNL Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ok ik had dus een vraagje Ik heb paar liedjes in mp3 formaat in Documents\Rockstar Games\GTA IV\User Musicgeplaatst en ging naar INDEPENDENCE FM, maar kreeg m'n liedjes niet te horen :o Ik zat wel rond een half uur in 1 auto ;o ;o Even bij de opties/audio de quick scan aanzetten, veranderingen opslaan, en opnieuw spel opstarten... Moet werken... Reageren
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Thanks. Had niet gescant . - Topic kan gesloten worden ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.