GTA-Don Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden wat voor schermresolutie ik heb. ik heb een 19" lcd scherm, maar ik wil graag weten wat de ideale resolutie is voordat ik gta ga spelen MVG Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb een 19" scherm, en een schermresolutie van 1440x900, dus dat zal ook bij jou zo zijn? Anders kan je eens een Print Screen nemen (naast F12, boven Insert op je toetsenbord) en deze dan in Paint plakken, waarna je de resolutie te weten kan komen. Reageren
Backsmash Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Je klikt ergens op een leeg stuk bureaublad rechtermuisknop Dan Aan persoonlijke voorkeur aanpassen Dan beeldscherminstellingen En dan krijg je een venstertje waar een resolutie staat. Dit is je huidige resolutie, en als je hem hoger wilt en kan kan je het balkje verschuiven. Reageren
GTA-Don Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Dankjewel, ikheb het gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.