gta_rms Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 is hier voor een oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rms Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 weet niemand het??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Probeer offline te spelen, d.m.v skip login. En check de support pagina van R* eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hansjuh Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 dat probleem heb ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rms Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 ik heb alles gedaan... overnieuw ge:installeerd enz.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mellieboy Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 dat probleem heb ik ook maar krijg het ook niet weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hansjuh Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 probleem is bij verholpen! maar nu weer een volgend probleem krijg RMN30 error maar ik heb vista en de benodigdde update al geinstalleerd doet het nog nie. ik heb de andere op wete te lossen door service pack1 voor vista te installeren, daarna spel helemaal vand e pc afgegooit. Opnieuw opgestart en weer opnieuw geinstalleerd toen deed die het toen pas kon ik het spel helemaal installeren. Maar dus nog niet spele!! egt slegt maar ik hoop dat de oplossing ook voor jullie helpt groeten hans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rms Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 bedankt!! bij mij doet het nu ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hansjuh Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2008 krijg jij nu ook nog een error of helemaal niks meer? heb je trouwens vista ofnie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rms Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 ja heb ik nu ook weer -.- ja ik heb idd vista sp1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hansjuh Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 ja heb ik nu ook weer -.-ja ik heb idd vista sp1 ja wa een k#t spel is het nog hopen dat er nog wat veranderd. heb nu trouwens rmn40error en hij zegt nu opeens dat de rgsc het niet meer doet ofso weet begod niet wa die daarmee bedoeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rms Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 ja heb ik nu ook weer -.-ja ik heb idd vista sp1 ja wa een k#t spel is het nog hopen dat er nog wat veranderd. heb nu trouwens rmn40error en hij zegt nu opeens dat de rgsc het niet meer doet ofso weet begod niet wa die daarmee bedoeld allemaal vaage zooi mja heb toch een xbox360 maar op de comp leek het me leuker... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.