Jump to content

Gta IV terug zenden?


Robando

Recommended Posts

Mensen ik weet niet of ik gta IV terug moet zenden of ik zal wachten tot de patch mijn systeem eisen zijn namelijk goed

maar hij blijft op zwart beeld staan als het rockstar logo en het rockstar north logo en het gta IV logo zijn geweest.

En dan moet ik de computer helemaal uitdrukken het kan niet met ctrl alt del verholpen worden.

Nvidia 8500 Gt

Intel core 2 duo e4500 2.20ghz

Direct X versie 9

XP SP 3

2046MB ram

En ff nog wat vragen.

Moet je ingelogt zijn bij windows live om het offline te spelen?

Moet je games for windows live aan hebben staan als je het wil spelen?

Als ik games for windows live op start komt er te staan dat ik hotfix moet downloaden?

Weet iemand wat ik moet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het eerst ook dat m'n beeld op zwart bleef staan. Oplossing hiervoor is om het spel eens te spelen wanneer je niet verbonden bent met internet, gewoon de ethernet-kabel eens uittrekken dus. Probeer dan eens te spelen, en het zal waarschijnlijk wel lukken. Achteraf heb ik zelf ook geprobeerd met internet en toen ging het (ik kan Multiplayer en alles erop en eraan spelen), maar dit kan ook zijn omdat ik m'n drivers heb geüpdatet. Verder kan GTA IV herinstalleren misschien helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zonder internet spelen werkt niet.

Dus hou moet ik mijn drivers updaten?

Je hebt een kaart van Nvidia. Op de website van Nvidia staat een link waarmee je de nieuwste drivers voor jouw kaart automatisch opspoort en downloadt. Je moet dan dit nieuwe .exe bestand even laten lopen en de nieuwste drivers staan geinstalleerd.

De directe link is: http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Succes ermee...

Tratos

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...