steffXcube Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb een probleempje met mijn GTA 4. Het werkt bij mij allemaal wel redelijk, het spel loopt niet echt soepel ondanks dat ik ruim aan alle systeemeisen voldoe. Mijn grootste probleem is dat ik mijn spel niet op kan slaan wanneer ik niet ingeloged ben bij Games For Windows Live. Ik kan vaak niet on line zijn omdat ik veel onderweg ben, maar ik wil ook dan graag kunnen spelen. Weet iemand een oplassing voor dit probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 op je LIVE account wordt alles opgeslagen, dus er is geen andere weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Dan moet je simpelweg een offline account aanmaken door uit te loggen en dan een nieuw account aan te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.