sniper rifle Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 ik heb net de missie ''When funday comes'' gedaan, daarna zou je de quad kunnen kopen bij sunshine's autos. Ik weet alleen niet hoe je die nou kan kopen. Als ik daar ben zie ik alleen het bord van de Turismo. weet iemand het?? bedankt sniper rifle Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 ik heb net de missie ''When funday comes'' gedaan, daarna zou je de quad kunnen kopen bij sunshine's autos. Ik weet alleen niet hoe je die nou kan kopen. Als ik daar ben zie ik alleen het bord van de Turismo. weet iemand het??bedankt sniper rifle Als het goed is zie je daar zo'n dollar tekentje zweven. Daar moet je in gaan staat en op de UP knop drukken om een quad te kopen. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 ik heb net de missie ''When funday comes'' gedaan, daarna zou je de quad kunnen kopen bij sunshine's autos. Ik weet alleen niet hoe je die nou kan kopen. Als ik daar ben zie ik alleen het bord van de Turismo. weet iemand het??bedankt sniper rifle Als het goed is zie je daar zo'n dollar tekentje zweven. Daar moet je in gaan staat en op de UP knop drukken om een quad te kopen. is dat ook voor op de psp? Reageren
Svenie Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ja, dit is ook voor de PSP versie. Gewoon de missie When Funday Comes voltooien en doen wat MartyCeha je heeft vertelt en je bent een Quad rijker. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 is dat ook voor op de psp? Normaal gezien wel. Succes. By the way: Meer info over de Quad: >Klik.< Reageren
sniper rifle Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 is dat ook voor op de psp? Normaal gezien wel. Succes. By the way: Meer info over de Quad: >Klik.< Ahhah ik zie hem, bedankt allemaal ! Reageren
LijpoPS Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Die quad was me nog nooit opgevallen joh :O thanks >>> Door ASPHALT: Check voortaan eerst even de datum van het laatste bericht voordat je gaat posten. De vorige is van eind 2008. Fijn dat je 'm hebt gevonden door dit topic, maar de reactie voegt niet veel waarde toe.. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.