Jump to content

Ipod nano kapot?


Zeaas

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem. Mijn ipod nano speelt niks meer af. Ik druk op 'n lied/video en er staat dat hij het afspeelt, maar de tijd van het liedje veranderen niet en ik hoor helemaal niks. Wat moet ik doen? Hij geeft wel aan bovenin dat hij hem afspeelt, maar hij doet niks. Moet ik hem aan me pc koppelen en dan iets upgraden?

Wat ik voor de probleem aan het doen was, ik had ingesteld dat hij 'n nummer herhalen moet. Nou dat deed die, tot hij niet meer verder wilde. Is er 'n limiet voor aantal achter elkaar afspelen? Nou ik heb dat herhalen al uitgeschakeld.

Alvast bedankt!

pic:sorry voor de slecht kwaliteit

daar bij dat rode cirkel staat aangegeven dat hij het liedje afspeelt. Maar dus 't probleem, ik hoor niks en de secondes van het liedje veranderen niet

ipodjm1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is heb je een back-up gemaakt met iTunes, daarmee kan je in ieder geval alles herstellen. Update daarna zo nodig de software, tevens via iTunes, om te zorgen dat alles weer helemaal bij de tijd is. Als het goed is moet hij het dan weer doen, anders moet je je bonnetje ergens vandaan gaan toveren vrees ik.. Succes!

Probeer is te kijken of hij het met andere oordopjes het wel doet.

Als de tijd niet loopt heeft het daar vrij weinig mee te maken..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ga ik maar eens doen.. Ik zou het bonnetje misschien wel ergens vinden, maar hij is al langer dan 'n jaar oud. :duh:

Edit:

Hmmm, ik heb hem aangesloten en nu blijft hij helemaal vast hangen :duh:

Nu kan ik helemaal niks meer doen

Bewerkt: door Zeaas
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ga ik maar eens doen.. Ik zou het bonnetje misschien wel ergens vinden, maar hij is al langer dan 'n jaar oud. :duh:

Ga gewoon zoeken en vind hem. Voor Europa is bepaald dat iedereen volgens de wet twee jaar garantie heeft, te vinden in de Europese Richtlijn Koop en Garantie. Dus heb je hem nog geen 2 jaar geleden gekocht, heb je recht op een vergoeding.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een veel voorkomend probleem, en simpel op te lossen;

1. Gooi je iPod Nano in de vuilbak.

2. Ga naar de winkel en koop een deftige MP3-speler.

3. Ontdek wat je allemaal gemist hebt door een iPod te kopen.

Dankjewel :7

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je dit alleen maar bij één bepaald nummer of bij al je muziek? In het eerste geval is gewoon dat mp3-tje beschadigd, anders zit er ergens een softwarematige fout in de iTunes. In dat geval moet je hem gewoon op je PC aansluiten, resetten met iTunes en weer synchroniseren.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je dit alleen maar bij één bepaald nummer of bij al je muziek? In het eerste geval is gewoon dat mp3-tje beschadigd, anders zit er ergens een softwarematige fout in de iTunes. In dat geval moet je hem gewoon op je PC aansluiten, resetten met iTunes en weer synchroniseren.

Bij al me nummers. Maar het is al opgelost ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...