Boogieman82 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Hallo allemaal, heb hier op het forum een savegame gedownload voor mijn GTA4 (PC), alleen als ik hem wil laden krijg ik onderstaande foutmelding. Meer mensen die dit hebben, of een eventuele oplossing? Dank Reageren
Preddy Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Iedereen heeft dit wanneer hij of zij andermans savegame probeert te laden helaas, 't is voorlopig even wachten op een fix ervoor. Reageren
Boogieman82 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Iedereen heeft dit wanneer hij of zij andermans savegame probeert te laden helaas, 't is voorlopig even wachten op een fix ervoor. Duidelijk! Thanks Reageren
ikt Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Waarschijnlijk heeft dit te maken met de archievementszooi van Windows Live Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.