Damos Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 kan ik ook terug patchen ofzoiets bij cod waw zodat ik van patch 1.1 terug ga naar versie 1.0? Reageren
Rullez Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Een patch word meestal niet voor niets uitgegeven, dus is het illegaal om te gaan downgraden naar een eerdere versie. Dus dit soort dingen mogen niet hier p het forum besproken worden. Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Een patch word meestal niet voor niets uitgegeven, dus is het illegaal om te gaan downgraden naar een eerdere versie. Dus dit soort dingen mogen niet hier p het forum besproken worden. Ligt er maar net aan wat er gefixed wordt. Als je spel origineel 1.0 is, moet je gewoon even het spel opnieuw installeren. [edit] Ik lees net dat de patch niks verandert m.b.t. de beveiliging voor illegale versies o.i.d. dergelijks, dus een downgrade zou in principe gewoon 'legaal' zijn. Helaas zijn er geen downgrade patches verkrijgbaar. Bewerkt: 6 december 2008 door Galiorix Reageren
Damos Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Dat is kut instaleren duurt gewoon te lang op mijn laptop en hij doet het niet meer sinds ik hem heb gepatched. Ik wou zo graag mp doen en nu is het naar de kloten. Treyarch reageerde niet dus das ook niet mogelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.