Jump to content

Achievement: Walk Free


Arjen

Recommended Posts

Walk Free

'Lose a 4 wanted star rating by outrunning the cops'

Ik zorg er dus voor dat ik 4 sterren krijg door alles een beetje aan kaas te schieten. Ik stap in een auto, ik rijd uit het blauw-rood flitsende gebied, waarna ik de politie kwijtraak, maar ik krijg geen achievement.

Iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

De achievement noemt niet voor niets Walk free. Dit wil zeggen dat je de politie al lopend kwijt moet raken en niet met een voertuig. Een handige manier is een vier sterren Wanted Level krijgen en dan de ondergrondse metro opzoeken. Gewoon het hele spoor aflopen tot je het flikkerende gebied uit bent, en je hebt de achievement.

Link to comment
Delen op andere websites

De achievement noemt niet voor niets Walk free. Dit wil zeggen dat je de politie al lopend kwijt moet raken en niet met een voertuig. Een handige manier is een vier sterren Wanted Level krijgen en dan de ondergrondse metro opzoeken. Gewoon het hele spoor aflopen tot je het flikkerende gebied uit bent, en je hebt de achievement.

Ik ben via auto uit de cirkel gereden, en ik heb toch de trofee gekregen.

Of is het op XBox360 anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb deze Trophy gehaald met een helikopter, dat kan je dus ook eens uitproberen (je krijgt een 4 sterren wanted level als je boven het vliegveld vliegt). Maar je moet wel een 4 sterren wanted level verliezen, een 5 of 6 sterren wanted level verliezen is niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt 4 sterren wel degelijk kwijtraken per voet en er zijn waarschijnlijk genoeg filmpjes op Google of op Youtube maar om je toch even wat tips te geven hoe ik het altijd voor mekaar krijg:

- Zorg dat je door zoveel mogelijk zijwegen gaat, ze zullen je dan namelijk amper zien!

- Blijf sprinten en wanneer je ergens zit waar ze je niet kunnen zien op het juiste moment naar een andere plek rennen. Je wilt immers niet dat ze je weer in de gaten krijgen!

- Door de Underground zoals hierboven ook al is gezegd. De manier heeft geen kans van mislukken tenzij je wordt aangereden door de trein, wat mij ook is gebeurd bij Three Leaf Clover waar deze manier ook wordt toegepast.

Dat je om een of andere reden geen archievement krijgt wanneer je het haalt vind ik verder ook een beetje raar en ik zou verder ook niet weten hoe het komt. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Hackman.

Echter heb ik het 'even' geprobeerd om weg te lopen hehe.. 't Probleem is dat de helikopters mij snel ontdekken waardoor er binnen een mum van tijd 20 politieauto's langs mij rijden. Als de helikopter je ziet, verplaatst het flikkerende ronde gebied ook op de map. Als ik de helikopter neerschiet en me uit de voeten maak, zit er te weinig tijd tussen zodat er weer een andere helikopter boven me vliegt.

Dan zou je denk dat ik me steeds onder daken moet schuilen, 't probleem is dat niet overal afdakjes zijn waaronder je kunt schuilen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat je op een andre savegame cheats hebt staan, en dan is die ook blocked! Het is niet dat als je op een savegame spelt waar geen cheats op gebruikt zijn, dat je daarom die kan halen. Als je een savegame met cheats hebt, verwijder die dan, en probeer het dan nog is. En anders heb je die achievement misschien al eens gehaald (een tijd geleden waardoor je het vergeten bent.)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Hackman.

Echter heb ik het 'even' geprobeerd om weg te lopen hehe.. 't Probleem is dat de helikopters mij snel ontdekken waardoor er binnen een mum van tijd 20 politieauto's langs mij rijden. Als de helikopter je ziet, verplaatst het flikkerende ronde gebied ook op de map. Als ik de helikopter neerschiet en me uit de voeten maak, zit er te weinig tijd tussen zodat er weer een andere helikopter boven me vliegt.

Dan zou je denk dat ik me steeds onder daken moet schuilen, 't probleem is dat niet overal afdakjes zijn waaronder je kunt schuilen.

Mij merken ze amper op maar ik denk dat het gebied waar je bent ook een grote rol speelt bij deze archievement want bij de ene plek zijn er ook meer afdakjes en zijwegen dan bij de andere.. Ik heb verder geen oplossingen voor jouw probleem maar wat je nog zou kunnen proberen is om wanneer er een helikopter langs vliegt je ergens te verschuilen tot hij uit het zicht is. Dat doe ik ook en voor de rest is het dan gewoon wat ik in mijn vorige post vertelde.. En je zou het beter doen in Alderney, niet in Algonquin of Broker want daar zien ze je zo als je je ergens verschuilt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nou na een lange tijd heb ik em dan eindelijk gehaald. Niet eens bewust, ik was bezig met de Faggio op het vliegveld de achievement 'Wheelie Rider' te halen. Nouja, op het vliegveld krijg je 4 sterren, dus er komen opeens overal politieauto's en helikopters aan. Ik bleef gewoon doorrijden op mn achterwieltje, knalde op een gegeven moment van mn 50 cc tweewieler af en ben toen gaan rennen. Hopla, 30 + 50 gamerspunten dr bij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...