Jump to content

Achievement: Walk Free


Arjen

Recommended Posts

De achievement noemt niet voor niets Walk free. Dit wil zeggen dat je de politie al lopend kwijt moet raken en niet met een voertuig. Een handige manier is een vier sterren Wanted Level krijgen en dan de ondergrondse metro opzoeken. Gewoon het hele spoor aflopen tot je het flikkerende gebied uit bent, en je hebt de achievement.

Hoho Ik heb deze missie gedaan per boot op het water!

Link to comment
Delen op andere websites

De achievement noemt niet voor niets Walk free. Dit wil zeggen dat je de politie al lopend kwijt moet raken en niet met een voertuig. Een handige manier is een vier sterren Wanted Level krijgen en dan de ondergrondse metro opzoeken. Gewoon het hele spoor aflopen tot je het flikkerende gebied uit bent, en je hebt de achievement.

Hoho Ik heb deze missie gedaan per boot op het water!

Zou niet mogelijk horen te zijn voor zover ik weet. Bij mij kon ik hem namelijk enkel halen wanneer ik lopend was. Met een motor of een willekeurig ander voertuig is het me nog nooit gelukt om de Trophie te halen, er kwam dan simpelweg niks in beeld als het me was gelukt om alle sterren kwijt te raken. Gelukkig is het lopend kwijtraken van de politie ook niet erg moeilijk als je een slimme route neemt en goed uitkijkt zodat ze je niet zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens een wandeling langs de kust nabij het vliegveld (aan het einde van de start en landingsbaan daar waar een kogelvrij vest ligt naast een generator huisje) klom ik op een dak van een van de loodsen. Helaas kwam ik te dicht bij de rand van het dak waardoor ik blijkbaar voorbij de grens kwam die je een vier sterren wanted level opleverd.

Ik rende de trap af naar beneden en pikte een auto die vlakbij de trap op het vliegveld stond en reed weg via de kust zoals ik was gekomen. terwijl ik slippend over het gras de weg bereikte reed ik tot de begraafplaats (waar je in een van de missies naar toe moet). Daar in de buurt vond ik een speedboot aan de kade waarmee ik ben ontsnapt.

Ik weet niet of ik ondertussen een vijf sterren wanted level heb gekregen, de enige voertuigen die ik mij heb zien opjagen zijn politieauto's en -helicopters en SWAT busjes meer niet, maar toen ik een klein stukje met de speedboot op weg was was ik min wanted level kwijt EN had ik de achievement walk free.

Blijkbaar is de achievement dus een beetje bugged.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'Walk Free' samen met 'One man army' en 'Under the radar' gehaald.

C-C-C-C-COMBOBREAKERRR

Ikzelf deed dit op het vliegveld, je krijgt de sterren simpel en je raakt ze ook snel weer kwijt ^_^ Heb je jouw versie al gepatcht?

Link to comment
Delen op andere websites

De achievement noemt niet voor niets Walk free. Dit wil zeggen dat je de politie al lopend kwijt moet raken en niet met een voertuig. Een handige manier is een vier sterren Wanted Level krijgen en dan de ondergrondse metro opzoeken. Gewoon het hele spoor aflopen tot je het flikkerende gebied uit bent, en je hebt de achievement.

Hoho Ik heb deze missie gedaan per boot op het water!

Zou niet mogelijk horen te zijn voor zover ik weet. Bij mij kon ik hem namelijk enkel halen wanneer ik lopend was. Met een motor of een willekeurig ander voertuig is het me nog nooit gelukt om de Trophie te halen, er kwam dan simpelweg niks in beeld als het me was gelukt om alle sterren kwijt te raken. Gelukkig is het lopend kwijtraken van de politie ook niet erg moeilijk als je een slimme route neemt en goed uitkijkt zodat ze je niet zien.

Maar jij doet het via PS3 ik via PC het kan verschillen.

Link to comment
Delen op andere websites

De achievement noemt niet voor niets Walk free. Dit wil zeggen dat je de politie al lopend kwijt moet raken en niet met een voertuig. Een handige manier is een vier sterren Wanted Level krijgen en dan de ondergrondse metro opzoeken. Gewoon het hele spoor aflopen tot je het flikkerende gebied uit bent, en je hebt de achievement.

Hoho Ik heb deze missie gedaan per boot op het water!

Zou niet mogelijk horen te zijn voor zover ik weet. Bij mij kon ik hem namelijk enkel halen wanneer ik lopend was. Met een motor of een willekeurig ander voertuig is het me nog nooit gelukt om de Trophie te halen, er kwam dan simpelweg niks in beeld als het me was gelukt om alle sterren kwijt te raken. Gelukkig is het lopend kwijtraken van de politie ook niet erg moeilijk als je een slimme route neemt en goed uitkijkt zodat ze je niet zien.

Maar jij doet het via PS3 ik via PC het kan verschillen.

Ik deed het op de 360... met een voertuig!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...