Jump to content

Leviathan

STASKO

Recommended Posts

Ik heb laatst nog even de missie up up and away gedaan, nou er staat in de Official strategy guide dat als je die missie af hebt dat dan die heli (Leviathan) tevoorschijn komt op je eigen vliegveld met Magneet eronder!! Maar bij mij zit hij er telkens niet onder!! weet iemand waar ik de Leviathan met magneet kan vinden?? Hij moet er toch wel zijn of niet!! :( :angry:

Delen op andere websites

Ik heb laatst nog even de missie up up and away gedaan, nou er staat in de Official strategy guide dat als je die missie af hebt dat dan die heli (Leviathan) tevoorschijn komt op je eigen vliegveld met Magneet eronder!! Maar bij mij zit hij er telkens niet onder!! weet iemand waar ik de Leviathan met magneet kan vinden?? Hij moet er toch wel zijn of niet!! :( :angry:

deze missie id de enige keer dat ie eronder zit daarna is hij history

Delen op andere websites

Egt Heeel jammer dat die magneet er niet meer onder zit...

Anders had je bij bijvoorbeeld je Export en Import je auto's gewoon ff onder die helikopter hoeven hangen en kon je zo naar de haven vliegen :rolleyes:

Hoef je niet heel dat eind te rijden...

Of bijv. als je een mooie getunede auto hebt die je naar een andere stad wil hebben... Gwoon ff onder die magneet en vliegen maar..

Delen op andere websites

Egt Heeel jammer dat die magneet er niet meer onder zit...

Anders had je bij bijvoorbeeld je Export en Import je auto's gewoon ff onder die helikopter hoeven hangen en kon je zo naar de haven vliegen :rolleyes:

Hoef je niet heel dat eind te rijden...

Of bijv. als je een mooie getunede auto hebt die je naar een andere stad wil hebben... Gwoon ff onder die magneet en vliegen maar..

da was inderdaad wel handig geweest

Delen op andere websites

Gewoon heel zwak van R* maar ja,,,deze game is toch echt wel beter dan Vice city en GTA3. Er is zoveeeel te doen!

Ook al krijgt hij in alle bladen maar een 8,9 wat ik eerlijk gezegd vreemd vind terwijl GTA Vice city een dikke 9,5 in de meeste bladen scoorde en ook GTA3! vreemd ook al is deze versie veel van hetzelde.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...