Jump to content

Activeren van Cheats?!


wietse02

Recommended Posts

Hallo,

Heb GTA IV (PC) binnengekregen en wat een geweldig spel, het zal alleen nog leuker worden als ik wist hoe ik de cheats kan invoeren...

Via cellphone, maar als ik Pijltje omhoog doe komt er in de cellphone alleen "Multiplayer" en "Video editor" te staan.

Hoe kan ik dit dus doen?

Met vriendelijke groeten,

Wietse Duijst

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Heb GTA IV (PC) binnengekregen en wat een geweldig spel, het zal alleen nog leuker worden als ik wist hoe ik de cheats kan invoeren...

Via cellphone, maar als ik Pijltje omhoog doe komt er in de cellphone alleen "Multiplayer" en "Video editor" te staan.

Hoe kan ik dit dus doen?

Met vriendelijke groeten,

Wietse Duijst

pijltje omhoog klikken dan nog x pijltje omhoog. Dan kun je een nummer in voeren:

voor bijv: 3625550100 dit in en ontvang "full health + armor".

Link to comment
Delen op andere websites

Houd er ook rekening mee dat je pas cheats kan gebruiken vanaf de missie It's Your Call (2de missie van Roman). Daarna kan je gewoon cheats gebruiken, en ook bellen naar vrienden en dergelijke.

En waar kan ik de cheats vinden ?

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij heeft hij nog geen telefoon gekregen van roman dus kan hij geen cheats invoeren.

want voor dat je telefoon krijgt kun je nog wel telefoon openen maar staan daar alleen 2 dingen : Video Editor en Multiplayer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...