wietse02 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Hallo, Heb GTA IV (PC) binnengekregen en wat een geweldig spel, het zal alleen nog leuker worden als ik wist hoe ik de cheats kan invoeren... Via cellphone, maar als ik Pijltje omhoog doe komt er in de cellphone alleen "Multiplayer" en "Video editor" te staan. Hoe kan ik dit dus doen? Met vriendelijke groeten, Wietse Duijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Hallo,Heb GTA IV (PC) binnengekregen en wat een geweldig spel, het zal alleen nog leuker worden als ik wist hoe ik de cheats kan invoeren... Via cellphone, maar als ik Pijltje omhoog doe komt er in de cellphone alleen "Multiplayer" en "Video editor" te staan. Hoe kan ik dit dus doen? Met vriendelijke groeten, Wietse Duijst pijltje omhoog klikken dan nog x pijltje omhoog. Dan kun je een nummer in voeren: voor bijv: 3625550100 dit in en ontvang "full health + armor". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Als je daarna nog een keer pijltje omhoog doet kun je nummers intoetsen. EDIT: wat een snelle mensen hier Bewerkt: 6 december 2008 door Ymosky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Als je daarna nog een keer pijltje omhoog doet kun je nummers intoetsen.EDIT: wat een snelle mensen hier Idd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Houd er ook rekening mee dat je pas cheats kan gebruiken vanaf de missie It's Your Call (2de missie van Roman). Daarna kan je gewoon cheats gebruiken, en ook bellen naar vrienden en dergelijke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Coennos Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Houd er ook rekening mee dat je pas cheats kan gebruiken vanaf de missie It's Your Call (2de missie van Roman). Daarna kan je gewoon cheats gebruiken, en ook bellen naar vrienden en dergelijke. En waar kan ik de cheats vinden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Houd er ook rekening mee dat je pas cheats kan gebruiken vanaf de missie It's Your Call (2de missie van Roman). Daarna kan je gewoon cheats gebruiken, en ook bellen naar vrienden en dergelijke. En waar kan ik de cheats vinden ? WikiGTA - Grand Theft Auto IV cheats Astu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Coennos Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Great Thx... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bullet360 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 volgens mij heeft hij nog geen telefoon gekregen van roman dus kan hij geen cheats invoeren. want voor dat je telefoon krijgt kun je nog wel telefoon openen maar staan daar alleen 2 dingen : Video Editor en Multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.