Glenn_ Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik krijg deze error als ik aan het multiplayeren ben en ik in een auto wil stappen , Het spel sluit dan ook af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Welke error? Graag duidelijker zijn :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Welke error? Graag duidelijker zijn :O GTA IV FATAL ERROR: SMPA50 staat er en dan valt ie uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koningbruno Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Ik krijg deze error als ik aan het multiplayeren ben en ik in een auto wil stappen , Het spel sluit dan ook af Zit met hetzelfde probleem, maar ik krijg zo een bericht als ik doodga. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.