davesanandreas Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 ik heb net GTA4 gekocht alleen hij heeft een hele slechte kwaliteit op mn computer kan iemand mij hierbij helpen? bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Dat ligt aan je videokaart. Wat is je videokaart? NVIDIA 9600GE 512 mb? of... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 ik heb ati mobility radeon HD3470 en hoeveel mb ik heb weet ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 ik heb ook nog een screen ervan gemaakt dit is in een cafetaria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 :O hoezo zo donker? Misschien ligt het aan je beeldscherm? Ff wat lichter zetten? Enehh dat word wachten voor update van ATI. NVIDIA heeft al een nieuwe update, maar lost voor mij niet veel op, zie niks anders, mja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Kijk eens bij 'Display' in je pauzemenu. Daar zal de Brightness, Saturation of Contrast waarschijnlijk heel laag staan. Zet dit dus gewoon wat hoger, en hopelijk zal het nu beter zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 daar ligt t niet aan kijk maar wat ik zie als ik het appartement uitloop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 daar ligt t niet aan kijk maar wat ik zie als ik het appartement uitloop. Heb je een ATI kaart? zo ja wachten tot 10 december dan komen nieuwe drivers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 jaah die heb ik bedankt voor het helpen en ik hoop dat die nieuwe drivers zullen helpen;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) daar ligt t niet aan kijk maar wat ik zie als ik het appartement uitloop. Heb je ook een lage framerate? Bewerkt: 6 december 2008 door JeGe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 daar ligt t niet aan kijk maar wat ik zie als ik het appartement uitloop. Heb je ook een lage framerate? wat is een framerate, misgien n domme vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Hapert je spel of gaat alles lekker snel en soepel? Framerate = FPS = Frames Per Second = hoe meer frames je beeldscherm kan tonen, hoe soepeler je applicatie verloopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Hapert je spel of gaat alles lekker snel en soepel?Framerate = FPS = Frames Per Second = hoe meer frames je beeldscherm kan tonen, hoe soepeler je applicatie verloopt. het laden van beelden gaat heel langzaam bijvoorbeeld dat sommige gebouwen helemaal geen details bevatten en een groot grijs vlak is of dat de ondergrond doorzichtig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Hapert je spel of gaat alles lekker snel en soepel?Framerate = FPS = Frames Per Second = hoe meer frames je beeldscherm kan tonen, hoe soepeler je applicatie verloopt. waar kan je deze zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Hapert je spel of gaat alles lekker snel en soepel?Framerate = FPS = Frames Per Second = hoe meer frames je beeldscherm kan tonen, hoe soepeler je applicatie verloopt. waar kan je deze zien? Beter gezegt, als je 30 fps hebt, loopt het soepel, heb je minder dan 30fps zie je haperingen en stottert het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.