MLV Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Hee, ik heb gister GTA IV geinstalleerd, en naast dat hij het niet altijd even snel doet, heb ik nog een ander probleem. Als ik tijdens een missie een cutscene te zien krijg, hoor je de stemmen van de personages amper, omdat er een radiozender overheen zit te tetteren. Ook hoor ik als Nico aan de telefoon zit alleen Nico praten, of zelfs helemaal niemand. Zijn er meer mensen met deze problemen of heeft er iemand een oplossing? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Is het een radio vanuit het spel of heb je misschien op de achtergrond een radio aan staan. Zoals je bij Vista bijvoorbeeld een radiozender bij Windows Sidebar kan zetten. Reageren
MLV Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Nee, het is een radio uit het spel. Het is heel vervelend wat ik heb nu dus geen flauw idee waar het verhaal over gaat... Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Erg vaag... Enigste wat ik aanraad is opnieuw installeren. Reageren
koning58 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 je kan ook de ondertitels aanzetten weet je tenminste nog iets van het verhaal Reageren
Zitz306 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Hey, dat heb ik ook gehad, zet de audio instelling eens op stereo in plaats van surround. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik weet niet zeker of het wat kan helpen maar zet het 'SFX Level' in het menu 'Audio' misschien wat hoger, en het 'Music Level' wat lager. Dan zal hopelijk het probleem dat de muziek luider is dan de stemmen opgelost zijn. Reageren
MLV Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb de audio instellingen op stereo gezet, en volgens mij werkt alles nu weer naar behoren. Ik heb tenminste nu geen overlast meer gehad van radio's. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.