koning58 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 hey, ik speel sinds kort gta 4 op de pc en aangezien ik geen topgamer ben gebruik ik cheats Maar als ik een cheat gebruik (en soms ook als ik geen cheats gebruik) gaat me scherm de hele tijd bewegen waardoor ik niet kan richten ( dus me scherm gaat op en neer en heen en weer enz.) en als ik dan een auto instap gaat de motor roken en geeft hij plankgas zonder dat ik iets doe. kan iemand mij missch helpen ik ben wanhopig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 hey, ik speel sinds kort gta 4 op de pc en aangezien ik geen topgamer ben gebruik ik cheatsMaar als ik een cheat gebruik (en soms ook als ik geen cheats gebruik) gaat me scherm de hele tijd bewegen waardoor ik niet kan richten ( dus me scherm gaat op en neer en heen en weer enz.) en als ik dan een auto instap gaat de motor roken en geeft hij plankgas zonder dat ik iets doe. kan iemand mij missch helpen ik ben wanhopig... Je hebt hem gedownload? Als dat zo is mogen wij je niet helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zwozke Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 hey, ik speel sinds kort gta 4 op de pc en aangezien ik geen topgamer ben gebruik ik cheatsMaar als ik een cheat gebruik (en soms ook als ik geen cheats gebruik) gaat me scherm de hele tijd bewegen waardoor ik niet kan richten ( dus me scherm gaat op en neer en heen en weer enz.) en als ik dan een auto instap gaat de motor roken en geeft hij plankgas zonder dat ik iets doe. kan iemand mij missch helpen ik ben wanhopig... Je hebt hem gedownload? Als dat zo is mogen wij je niet helpen. Ik heb hem vandaag gaan kopen in Game Mania voor 50€, en heb zelfde probleem (zonder cheats), camera waggelt heel de tijd en als ik in auto stap komt er direct rook uit de motorkap en geeft de auto plankgas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Dan is het spel toch om een of andere reden illigaal. Als je het inderdaad gekocht hebt, ga dan z.s.m. terug naar waar je hem hebt gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zwozke Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Dan is het spel toch om een of andere reden illigaal.Als je het inderdaad gekocht hebt, ga dan z.s.m. terug naar waar je hem hebt gehaald. Ben het vandaag gaan terugbrengen en heb mijn geld teruggekregen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 hey, ik speel sinds kort gta 4 op de pc en aangezien ik geen topgamer ben gebruik ik cheatsMaar als ik een cheat gebruik (en soms ook als ik geen cheats gebruik) gaat me scherm de hele tijd bewegen waardoor ik niet kan richten ( dus me scherm gaat op en neer en heen en weer enz.) en als ik dan een auto instap gaat de motor roken en geeft hij plankgas zonder dat ik iets doe. kan iemand mij missch helpen ik ben wanhopig... WUAHAHAHAHAHHAHAHA er zitten geesten in je auto. MUWHAHAHHA ik lag me hier echt in een deuk auto vanzelf rijden muis heen en weer LOL. Is je toetsenbord niet kapot of heb je je toetsen uit je toetsenboord gesloopt? Zit je kat niet toevallig tegen je muis aan te duwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) hey, ik speel sinds kort gta 4 op de pc en aangezien ik geen topgamer ben gebruik ik cheatsMaar als ik een cheat gebruik (en soms ook als ik geen cheats gebruik) gaat me scherm de hele tijd bewegen waardoor ik niet kan richten ( dus me scherm gaat op en neer en heen en weer enz.) en als ik dan een auto instap gaat de motor roken en geeft hij plankgas zonder dat ik iets doe. kan iemand mij missch helpen ik ben wanhopig... WUAHAHAHAHAHHAHAHA er zitten geesten in je auto. MUWHAHAHHA ik lag me hier echt in een deuk auto vanzelf rijden muis heen en weer LOL. Is je toetsenbord niet kapot of heb je je toetsen uit je toetsenboord gesloopt? Zit je kat niet toevallig tegen je muis aan te duwen. Volgens mij helpt deze opmerking niks. dit forum is ervoor om anderen te helpen met problemen. Bewerkt: 12 december 2008 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 als je een crack gebruikt wiebelt je scherm ook, probeer je spel eens opnieuw te instaleren en speel zonder crack maar met de originele bestanden mocht je een crack gebruikt hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinwalter Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 hmm als je legaal hebt moet hij gewoon goed werken..... illegaal kloppen meerdere dingen niet dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bijtje Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) hey, ik speel sinds kort gta 4 op de pc en aangezien ik geen topgamer ben gebruik ik cheatsMaar als ik een cheat gebruik (en soms ook als ik geen cheats gebruik) gaat me scherm de hele tijd bewegen waardoor ik niet kan richten ( dus me scherm gaat op en neer en heen en weer enz.) en als ik dan een auto instap gaat de motor roken en geeft hij plankgas zonder dat ik iets doe. kan iemand mij missch helpen ik ben wanhopig... WUAHAHAHAHAHHAHAHA er zitten geesten in je auto. MUWHAHAHHA ik lag me hier echt in een deuk auto vanzelf rijden muis heen en weer LOL. Is je toetsenbord niet kapot of heb je je toetsen uit je toetsenboord gesloopt? Zit je kat niet toevallig tegen je muis aan te duwen. Volgens mij helpt deze opmerking niks. dit forum is ervoor om anderen te helpen met problemen. Ik heb aan de linkerkant van mijn toetsenboard de functie 'dynamic search & zoom' zitten. Als daar rommel, afval, of wat ook oplicht scroll je razendsnel door je wapenarsenaal heen. Bij mij heeft dit als gevolg dat de pc wat trager gaat werken en daardoor soms het spel begint te stoten. Toen ik dat toetsenboard net nieuw had dacht ik echt dat er iets niet pluis was. Bewerkt: 12 december 2008 door Bijtje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.