Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik was even multiplayer aan het doen om te proberen of hij weer uitviel en dat ik zwart beeld krijgt en de pc moet resetten. Dat was dus ook zo en ik probeerde het weer en toen stond er dit: Dit is mijn systeem: Computer Fabrikant: Winfast Computermodel: AWRDACPI Computernaam: JORT Systeemtype: X64 (64-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Winfast Model: K8T890M2AA BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD BIOS Model: Phoenix - Award BIOS v6.00PG Processor Model: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3600+ Kloksnelheid: 1800 MHz Geheugen Grootte: 2046 MB RAM Harde schijf Bestandstype: UDF Grootte: 232,88 GB Vrije ruimte: 127,24 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 9600 GSO 512 Beeldprocessor: GeForce 9600 GSO 512 Geheugengrootte: 1024 MB Drivers: nvd3dumx.dll,nvd3dum,nvwgf2umx.dll,nvwgf2um, versie 7.15.11.8084 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1280x1024 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 60 Hz Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek AC'97 Audio for VIA ® Audio Controller DirectX Versie: 10.1 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium Versie: 6.0.6001 Service Pack: Service Pack 1 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Zou dit ook de oorzaak zijn van de 'crashes' die ik krijg en dat ik de computer daarna moet restarten. Ik hoop dat iemand me kan helpen. LJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 ... zou dit kunnen liggen aan video editor? Omdat hij heletijd de laatste 30 secondes ofzo onthoud kost dat misschien veel geheugen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik krijg de error ook steeds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quincy225 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Ik denk dat het wel duidelijk is je hebt een 2x 1.8 ghz.. en dat is ongeveer wel het minimalen wat is verreist.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.