GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ok dus ik heb vandaag ook de nieuwe update gedownload, enehh zo te zien is er echt niks aan het spel veranderd. Kwaliteit is hetzelfde gebleven. Mijn vraag aan jullie is: Moet ik m'n oude nvidia verwijderen, om de nieuwe werkend te krijgen of?: * Waarom staat er eigenlijk: NVIDIA v8.10.13 ? Update was toch:v180.84 * - GT4 Reageren
Robando Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Je moet je oude verwijderen ja. En volgens mij nog iets doen maar ik weet zelf niet hoe dat meot. Reageren
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Je moet je oude verwijderen ja.En volgens mij nog iets doen maar ik weet zelf niet hoe dat meot. Kun je misschien kijken of er de nieuwe NIVIDA update bij jou ook NVIDIA PhysX v8.10.13 staat? Want staat wel andere version erachter dus twijfel nu:P Reageren
Robando Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Je bedoelt die speciaal voor gta IV? Reageren
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Je bedoelt die speciaal voor gta IV? Ja, wat staat er bij jou in configruatischerm? Want wil wel zeker zijn dat dat hem is Reageren
Woetsha Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Normaal gezien moet je gewoon de nieuwe drivers installeren, de oude drivers worden dan overgeschreven. Reageren
Robando Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Dat weet ik niet want ik kan hem niet downloaden Bewerkt: 6 december 2008 door Robando Reageren
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Dat weet ik niet want ik kan hem niet downloaden Kreeg je daar melding voor ofzo?, want ik kreeg niks hij installeerde gewoon. * Mja wat staat er bij jou in je configruatiescherm? (v ???) Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik had de oude ook nog en ik kreeg een error of je ze wou overschrijven, ik koos voor ja en nu staat hij erop maar het spel crashed nog steeds Reageren
Robando Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik had de oude ook nog en ik kreeg een error of je ze wou overschrijven, ik koos voor ja en nu staat hij erop maar het spel crashed nog steeds Ik zou met gta IV terug gaan naar de winkel en een nieuwe halen. Als hij het dan nog niet doet wachten tot de patch en anders gamen. Reageren
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik had de oude ook nog en ik kreeg een error of je ze wou overschrijven, ik koos voor ja en nu staat hij erop maar het spel crashed nog steeds Heb oude verwijderd zie echt geen verschil :S Reageren
Robando Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Op wat hem je hem dan staan low high medium? Reageren
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Op wat hem je hem dan staan low high medium? low Reageren
Robando Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Zet hem is op medium of high mischien is hij dan mooier? Reageren
GT4 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Zet hem is op medium of high mischien is hij dan mooier? Dan is ie wat mooier, dan zie ik bijvoorbeeld minder blokjes om een auto heen, maar word ie wel heel sloom. Lopen doet ie dan slowmotion, maar dit gebeurde ook voor dat update... dus update heeft geenene nut gehad? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.