caion Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Der is wat misgegaan met het modden en wijzingen , en nu kan ik niet meer staan in sommige delen van gta sa , dus denkt dat het door de radar wijzingen komt , Dus kan iemand even alle Radar.txd hier neerzetten anders moet ik alles weer herinstalleren en daar heb ik ook geen zin meer in :S Reageren
Basssss Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Der is wat misgegaan met het modden en wijzingen , en nu kan ik niet meer staan in sommige delen van gta sa , dus denkt dat het door de radar wijzingen komt , Dus kan iemand even alle Radar.txd hier neerzetten anders moet ik alles weer herinstalleren en daar heb ik ook geen zin meer in :S Ik wil niet lullig doen, maar dat zijn 126 bestandjes... Reageren
caion Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Der is wat misgegaan met het modden en wijzingen , en nu kan ik niet meer staan in sommige delen van gta sa , dus denkt dat het door de radar wijzingen komt , Dus kan iemand even alle Radar.txd hier neerzetten anders moet ik alles weer herinstalleren en daar heb ik ook geen zin meer in :S Ik wil niet lullig doen, maar dat zijn 126 bestandjes... Lekker , en ik heb der ongeveer 25 verpest =.= , onhandig onhandig :S Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Herinstalleer San Andreas, dan heb je alles terug. Voor de zekerheid zou ik Gta: San Andreas er helemaal afgooien, en er dan pas opzetten, dan heb je sowieso een 'propere' SA. Succes. Reageren
caion Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Herinstalleer San Andreas, dan heb je alles terug. Voor de zekerheid zou ik Gta: San Andreas er helemaal afgooien, en er dan pas opzetten, dan heb je sowieso een 'propere' SA.Succes. Goed idee , even wat dingen backupen Reageren
Beagle Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Herinstalleer San Andreas, dan heb je alles terug. Voor de zekerheid zou ik Gta: San Andreas er helemaal afgooien, en er dan pas opzetten, dan heb je sowieso een 'propere' SA.Succes. Goed idee , even wat dingen backupen Backuppen Anders is het Bekupen (Uitspraak, de u van U, en niet van euh ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.