jeffrey12 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 als ik sa multiplayer heb gestar en ik ben in hte menu ben voor de server te kiezen klik ik gewoon op connect en dan staat er kan de launcher niet vinden dan ga ik kijken maar kan ik de launcher niet vinden en op de computer zelf wel als je het antwoord weet zeg het dan want het lijkt me zo leuk Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Zit je SA-DVD er wel in? Ik had deze fout namelijk ook. Ik doe het de laatste tijd zo: - Ik steek de DVD van SA in m'n laptop. - Ik wacht een minuutje. - Ik start SA-MP. - Ik klik m'n favoriete Server aan en ik klik op 'Connect'. Suces! Reageren
jeffrey12 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 zo doe ik het ook alleen ik sart hem op kies ik een mooie kaart uit klik op connect staat er kan niet vinden vind hem now en dan oke en dan krijg je een klein beeltje met computer documenten en dan moet ik kiesen en de snelkoppeling staat er niet op ik heb alles geprobeert doe ik gewoon documenten en dan staat er is er niet terwijl er op de achtergrond wel staat Reageren
Scofield6 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Je moet je GTA San Andreas map zien te vinden. Standaard staat die map bij: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Reageren
jeffrey12 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 staat hij ook maar heeft geen zin moet een snelkoppeling vinden Reageren
HollandNL Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 staat hij ook maar heeft geen zin moet een snelkoppeling vinden Ik plak hem zelf van de cd van Gta sanandreas wanneer ik hem geinstaleerd heb Reageren
jancoCJ Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Dit kan veroor zaakt worden door: Je hebt v2 en niet gepacht Je CD zit er niet in Of je hebt hem in de verkeerde map geinstaleerd. veel succes . JC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.