TobiasRieper Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Omdat van mijn normale pc de gpu momenteel wordt vervangen, ben ik genoodzaakt GTA IV op mijn laptop te spelen. Ik heb na wat kleine probleempjes het spel eindelijk geïnstalleerd gekregen, maar nu werkt het spel ntlrk nog niet deftig. Wnr ik mijn spel begin, heb ik een bug waarbij verder dan ongeveer 5 meter van mijn character alle textures niet worden geladen en ik alleen sommige autoramen enz zie. Binnen die 5 meter is alles echter volledig juist zichtbaar. Na wat proberen kon ik via de benchmark functie dit probleem oplossen (waardoor ik dus wel weer ver genoeg zie enz, alles ziet er goed uit (relatief door de settings ntrlk ^^)), maar dan ontstaat er een nieuw probleem. Mijn radar en HUD verdwijnen (ik zie enkel de icoontjes die op die radar moeten verschijnen, voorbeeld de R van Roman) en andere effecten zijn ook niet meer te zien. Zo kan ik sommige tekstboodschappen niet meer zien, zie ik mijn gsm niet, verschijnt de marker bij missies niet... Als ik dan naar het menu ga, is dit ook volledig niet zichtbaar (map enz, opties, alles). Ik zie gwn mijn spel freezed en iets andere contrast, spel loopt wel niet vast, want ik hoor de tonen als ik door de menu's switch en kan door terug uit het menu te gaan meteen terug verder spelen. Als ik daarna weer afsluit en opnieuwstart, heb ik opnieuw het eerste probleem, dat weer op te lossen is door de benchmark en gebeurt het tweede opnieuw. Enorm raar. Mijn laptop is zeker boven de minimumspecificaties (alhoewel het maar nipt is) en zou het spel dus normaal wel moeten kunnen spelen op allerlaagste. Dell XPS M1710 CPU: Intel Core 2 Duo T7400 2.16 ghz. RAM: 2 GB GPU: nVidia Geforce Go 7950GTX (512mb) Iemand die hier al iets over gelezen heeft of desnoods een oplossing weet? Alle tips zijn welkom, als ik moet wachten op mijn pc/een patch zit ik wss al in mijn examens wnr ik kan spelen. (wat een 'no go' is) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harm85 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=88072 goed lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TobiasRieper Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=88072goed lezen Had ik al geprobeerd hoor. Mss beter bij mijn openingspost gezet. Die drivers kan ik niet installeren omdat ze mijn kaart niet ondersteunen. => "The NVIDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TobiasRieper Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Niemand met nog suggesties? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TobiasRieper Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2008 Heb door middel van een nvidia mobility modder (te vinden op driverheaven) de drivers installed gekregen. Ga nu meteen eens kijken of ze hielpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.