ivo-s Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 hallo allen, ik moet een nieuwe grafische kaart hebben + extra ram geheugen (ik heb 512 moet 1gb zijn) Jullie hbben vast wel een adresje en voorkeur voor de beste spullen. Ik heb een budget van 250-300 euro. Alvast bedankt voor de info ivo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
payat Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 nieuwe grafische kaart + ram geheugen dus ? als je echt goeie kaarten wilt kan ik je deze aanraden ATI Radeon HD 4870 512MB in de €250 GeForce 9800GTX+ 512MB MSI in de €215 GeForce 9800GT 512MB MSI in de €200 ( die ik zelf heb ) en ram geheugen is meestal minimum in de 1GB van 20 a €30 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) wat is je moederbord? je moet wel weten wat je moederbord aankan en wat niet. Beste kaart voor jou budget is de ati hd4870. Bewerkt: 7 januari 2009 door Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Wat ook handig kan zijn is het vermelden van je huidige processor. Kan zijn dat als je een te goede videokaart koopt dat de processor een bottleneck word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.