Jump to content

Controls toetsen wijzigen


duke_wimke

Recommended Posts

Nu heb ik nog een vraagje: Waarom gaan mijn controls elke keer als ik het spel opnieuw opstart terug naar de standaard instellingen? Dit is niet echt makkelijk en ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Verder werkt mijn spel wel goed, alleen dit is erg lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik nog een vraagje: Waarom gaan mijn controls elke keer als ik het spel opnieuw opstart terug naar de standaard instellingen? Dit is niet echt makkelijk en ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Verder werkt mijn spel wel goed, alleen dit is erg lastig.

Je moet natuurlijk deze controls ook bevestigen, dit doe je volgens mij met de spatiebalk.

Edit: Met de spatiebalk zal je de controls terugzetten hoe ze standaard staan, dat is dus niet de bedoeling. De oplossing van je probleem weet ik dus ook niet. Het kan wel zijn dat je een toets instelt, die normaal instaat voor een andere functie, zodat die functie geen toets meer heeft, dan zal het niet lukken. Elke functie moet een toets hebben, kijk dus eens nadat je een control hebt gewijzigd of dat er nergens drie (rode) vraagtekens staan.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik nog een vraagje: Waarom gaan mijn controls elke keer als ik het spel opnieuw opstart terug naar de standaard instellingen? Dit is niet echt makkelijk en ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Verder werkt mijn spel wel goed, alleen dit is erg lastig.

Zijn er nog meer mensen die dit probleem ervaren? Is er misschien een patch om het op te lossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe ik natuurlijk ook. De instellingen zijn trouwens niet van de save afhankelijk, anders zou je bij elke savegame je toetsen opnieuw moeten instellen. ;)

Ben ik trouwens de enige die dit heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe ik natuurlijk ook. De instellingen zijn trouwens niet van de save afhankelijk, anders zou je bij elke savegame je toetsen opnieuw moeten instellen. ;)

Ben ik trouwens de enige die dit heeft?

Nee hoor heb ik ook last van, ik snap der geen apenbal van.

Ik bewaar de instellingen zoals het hoord, maar nog gaat ie na het opnieuw opstarten van het spel weer op standaard.

best hinderlijk....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Voor degenen die de oplossing van dit probleem nog zoeken: Stel je controls in bij het options menu in het begin scherm, dus niet in het pauze menu tijdens het spel. Wat een handige actie van Rockstar. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...